  • 41. Data: 2011-04-19 11:02:19
    Temat: Re: Za gapowe się płaci, czyli zmiana PIN-u do karty mBanku
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > I spróbuj z takim systemem, po imprezie jak masz już z 3,5promila we krwi
    > pobrać z bankomatu kasiorkę na browarka na kaca porannego.
    > Życzę sukcesów :P

    Trzeba umiec pic tak, zeby pamietac swoj adres :P

    I/lub PIN :)

    p, zul

  • 42. Data: 2011-04-19 14:51:01
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kuc" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Albo tak zapisać, z "przesunięciem" np. o 5,
    > czyli 1 to 6, 7 to 2, 9 to 4 itp. ;)

    Znane na 2000 lat przed wynalezieniem kart płatniczych (szyfr Cezara).
    P.G.

  • 43. Data: 2011-04-23 15:40:23
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Mam kilka kart i PIN-u po ustanowieniu swojego nie musiałem nigdy

    > zmieniać.
    A na jakiego grzyba Ci kilka kart ? Chyba tylko po to aby mieć z nimi problemy ?
    Ja mam jedną i dość. Jak widzę " byznesmenów " którzy noszą ich tyle że mogli by
    nimi w durnia grać to mam radochę jak diabli kiedy szukają karteczek z pinem
    żeby zapłacić za fajki i szmatławca.

  • 44. Data: 2011-04-24 16:37:12
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5e0c.00000037.4db2f2e7@newsgate.onet.pl...

    > A na jakiego grzyba Ci kilka kart ? Chyba tylko po to aby mieć z nimi
    > problemy ? Ja mam jedną i dość.

    Poczekaj aż Ci ją bankomat łyknie jak będziesz za granicą, albo jak na
    stacji benzynowej zostaniesz z odmową transakcji i z paliwem w baku.