  • 71. Data: 2020-03-05 16:44:27
    Temat: Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 16:19:13 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Czyli jakbyś miał ofertę z banku, że dziś pożyczasz 100zł, a jutro
    > oddajesz 100,07zł, to byś uznał, że to kiepska oferta?

    Pewnie że tak, w milku dziś pożyczasz 100zł (no dobra, min. 5k) a jutro oddajesz
    100,02zł.

  • 72. Data: 2020-03-05 16:50:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2020-03-03 o 17:12, J.F. pisze:

    >Czyli jakbyś miał ofertę z banku, że dziś pożyczasz 100zł, a jutro
    >oddajesz 100,07zł, to byś uznał, że to kiepska oferta?

    Moze i dobra, gdyby sie tak udalo.
    Ale na KK oddaje 100.00, wiec po co przeplacac :)

    Tylko ze to byla oferta na 5 miesiecy, wiec na 7 gr by sie nie
    skonczylo.

    J.

  • 73. Data: 2020-03-05 18:51:56
    Od: z <...@...pl>

    Ja wolę prościej

    Pożyczam 10 000 a po 5 latach oddam 12 000

  • 74. Data: 2020-03-05 20:56:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale rozwiazanie niekoniecznie :-)

    Tak jak napisałem - ze względu na możliwą sporą liczbę nieregularnych
    rat (np. nieregularne długości miesięcy).

    > rekurencyjnie ... czyli na kalkulatorze bedzie trudno policzyc :-)

    Na pewno na komputerze łatwiej. Trudniej się też pomylić, można
    zweryfikować wyniki itd.

    > Octave ... podaj program w javascripcie, dla www :-)

    Octave jest darmowym programem BTW.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 75. Data: 2020-03-05 23:56:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Mar 2020 20:56:42 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Tak jak napisałem - ze względu na możliwą sporą liczbę nieregularnych
    > rat (np. nieregularne długości miesięcy).

    Przy regularnych cos mi sie widzi, ze tez nie takie proste.

    > Na pewno na komputerze łatwiej. Trudniej się też pomylić, można
    > zweryfikować wyniki itd.

    > Octave jest darmowym programem BTW.

    Ale takim troche zamknietym.

    Napisz w javascripcie, bedzie pozytek :-)

    J.

  • 76. Data: 2020-03-06 00:01:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2020 18:51:56 +0100, z napisał(a):
    > Ja wolę prościej
    > Pożyczam 10 000 a po 5 latach oddam 12 000

    Do porownania kredytow 5-letnich o rownych ratach dobre,
    ale tak w ogole to niewiele mowi.

    Nawet nie wiesz jaki to procent :-)

    J.

  • 77. Data: 2020-03-06 13:52:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-06 o 00:01, J.F. pisze:
    > Nawet nie wiesz jaki to procent :-)

    Nie muszę. Wrzucam w eksela ;-) kilka ofert i wiem którą wybrać.

    Taki rankomat ;-)

  • 78. Data: 2020-03-06 16:28:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Nie muszę. Wrzucam w eksela ;-) kilka ofert i wiem którą wybrać.

    Nie musisz wrzucac w excela, zeby wybrac te o najnizszej racie.

    Tym niemniem to ja bym wolal wiedziec, jaki z tego efektywny %
    wychodzi :-)

    J.

  • 79. Data: 2020-03-06 20:19:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-06 o 16:28, J.F. pisze:

    > Nie musisz wrzucac w excela, zeby wybrac te o najnizszej racie.

    Zgodnie z tematem wysokość raty mówi wszystko ;-)

    > Tym niemniem to ja bym wolal wiedziec, jaki z tego efektywny % wychodzi :-)

    W moim przypadku % nie powiedział wszystkiego bo nie powiedział że
    ubezpieczenie które wchodzi w kredyt można wyłączyć po miesiącu

    Więc...

    naturalnym jest że PRAWDĘ powie suma rat w porównaniu z wypłaconym kredytem.

  • 80. Data: 2020-03-07 11:06:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Mar 2020 20:19:04 +0100, z napisał(a):

    > Zgodnie z tematem wysokość raty mówi wszystko ;-)

    W temacie nie ma na ile rat. Ani jaka prowizja :-)

> [...]
    >
    > Więc...
    >
    > naturalnym jest że PRAWDĘ powie suma rat w porównaniu z wypłaconym kredytem.

    Ale przeciez w sumie rat wliczone ubezpieczenie :-)

    Ty niemniej chcialbym wiedziec jaki to jest %.
    Moge sobie sam policzyc, ale latwiej mi bedzie jak bank poda jeszcze w
    reklamie/ofercie :-)

    No i chcialbym, zeby bank podal RRSO, bo procenty, to oni roznie licza
    :-)

    J.