eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkamiZachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
  • Data: 2020-01-29 23:09:12
    Temat: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Czy ktos wie ile procent z prowizji trafiajacej do banku zgarniaja dla
    siebie Apple, Google, Garmin itp. za zrealizowanie platnosci przez
    ApplePay, GooglePay czy GarminPay itd? Gdzies wyczytalem, ze Apple zyczy
    sobie 100% ale wydaje mi sie to malo praowdopodobne.
    W kazdym razie jezeli jest to duzy procent to czemu praktycznie brak
    promocji na platnosci przez te systemy ze strony tech. koncernow?
    Ludzie uzywaja tego tak chetnie, ze bez promocji idzie dobrze? Rzadko
    widuje w sklepie zeby ktos placil telefonem a juz zegarkiem to to moze z
    raz. I to jakas drobnica bo jak w markecie pelny koszyk to jednak
    fizyczna karta a jak niewiele wiecej niz bulki to czasami telefon.
    Czy nie sensowniej by bylo np. odpalic uzytkownikowi jakis procent z
    prowizji. Moze niekoniecznie jako gotowke ale np. znizke na nowy produkt
    danej firmy. To i ludzie by chetniej zaczeli uzywac takich platnosci, bo
    moze za 2 lata bym za telefon mniej zaplacil ;) A i tech koncerny by
    zarobily wiecej bo wiecej ludzi by zaczelo placic telefonami czy zegarkami.


    Pozdrawiam,
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1