  • 1. Data: 2010-04-25 12:33:38
    Temat: Zacieranie śladów?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.bibula.com/?p=20874

  • 2. Data: 2010-04-25 17:15:12
    Temat: Re: Zacieranie śladów?
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > http://www.bibula.com/?p=20874

    Polecam stronę www.smolensk-2010.pl

    a szczególnie ostatnio zamieszczony tekst Walerii Nowodworskiej "Ciężkie
    lądowanie"

    kc

  • 3. Data: 2010-04-25 22:40:48
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Polecam stronę www.smolensk-2010.pl
    >
    > a szczególnie ostatnio zamieszczony tekst Walerii Nowodworskiej "Ciężkie
    > lądowanie"

    Dziekuję za link, bardzo cenna strona, ciekawe kiedy zostanie zlikwidowana
    przez ryżego mordercę i jego wspolników udających obecdnie pierwszych
    załobników RP.
    Do dziś nie mogę pojąć jak to ubeckie gówno śmiało ustawic się do odbierania
    kondolencji i je odbierać, gdy rodzina nie pożegnała jeszcze zmarłych

  • 4. Data: 2010-04-26 06:25:46
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Jakoś nikt nie bierze pod uwagę, że mieliśmy do czynienia z sytuacja
    nadzwyczajną, która wymagała nadzwyczajnych, nieprotokolarnych środków.
    Doszukiwanie się w każdym działaniu instytucji Państwa działań spiskowych
    to objaw paranoi. Widać, że sporo paranoików wśród nas. Sądzę, że objaw
    ten spowodowany jest brakiem jasno określonego przeciwnika (jak to było za
    czasów PRL) i szuka się go na siłę ...

    BTW, czy zadano sobie już zasadnicze pytanie w jakich butach leciał nasz
    tragicznie zmarły Prezydent, a także szef IPN? I czy to przypadek, że
    podpodsekretarz z Kancelarii w przeddzień katastrofy kupował buty w
    Wojasie, zaś zazazastępca z Instytutu w Ginorossi?

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 5. Data: 2010-04-26 06:55:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "mwojc" <m...@j...pl> napisał w wiadomości
    >ten spowodowany jest brakiem jasno określonego przeciwnika (jak to było za
    >czasów PRL) i szuka się go na siłę ...

    "Wiodące siły narodu" już dawno wroga znalazły u siebie:)
    Gdyby Lepper napisał cos na tej grupie zostałby potraktowany jako
    PiSomatołek lub POmaniak zależnie od tego co by napisał :(
    Co gorsze, to wydarzenia ostatnich tygodni potwierdzają tezę, że martwy
    polityk jest dużo lepszy niż żywy.

    --
    marfi