  • Data: 2005-10-18 07:31:19
    Temat: Zadzwoniłem do Eurobanku...
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    zadzwoniłem, i nie mogłem powstrzymać się od śmiechu.

    Zadzwoniłem zwabiony 100 PLN, które w reklamie dają o każdego kredytu. Cóż, 100
    PLN piechotą nie chodzi, z żoną po 100 i mamy wózek dla malucha ;-)
    A oddamy kasę w zasadzie od razu - po co kredyt.

    Faktycznie, dają stówę, trzeba tylko regularnie spłacać kredyt - niespecjalnie
    wygórowany wymóg.

    Minimalny okres kredytu - 3 miesiące, super, minimalny kredyt - 500 PLN,
    świetnie.

    I teraz - uwaga, UWAGA!!!.
    Konsultantka wyliczyła ratę miesięczną (przypomnę - 500 PLN na 3 miesiące) na...

    na..
    ..
    .

    to daje ponad 140% rocznie, a ponad 30% na 3 miesiące!!!!

    Po prostu lichwa, nic innego.

    Oczywiście zacząłem się śmiać, Pani niezrażona tłumaczyła, że na tym polega
    kredyt - oddaje się więcej niż pożycza. Hehe, niezła była.

    A dla szefów Eurobanku - na pytanie 'Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić'
    odpowiadam:

    OBNIŻYĆ QRWA OPROCENTOWANIE

    pzdr,
    Grzesiek