  • 111. Data: 2009-08-14 09:46:06
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Sie, 05:38, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > Pozwalasz sobie i tak za dużo. Pozwól sobie udowodnic swoje kłamliwe słowa.
    > O wysokości limitu na karcie.

    Kit z wyciągami. Wezmę zaświadczenie z citi. Proponuję spotkanie np. U
    Szwejka w Warszawie. Będę z dwoma kumplami adwokatami, żebyś nie
    próbował przypadkiem się wykpić. I albo wchodzisz w zakład, albo
    pogadamy o zniesławieniu, OK ?

  • 112. Data: 2009-08-14 18:51:13
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Mithos zapodal(a):

    > 52 PLN za metr to jest normalna cena. 25-30 metrowe kawalerki można
    > wynająć za 1500 PLN miesięcznie (taniej to albo slams, albo 17 metrów,
    > albo brak umowy, albo ktoś ma spore szczęście), czyli wychodzi właśnie
    > ok 50 PLN za metr.

    szkoda że Werbińskiego gdzieś wessało, bo zaraz byśmy mogli poczytać że
    w Żarach w rynku można wynająć za 5 pln ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 113. Data: 2009-08-14 19:43:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > szkoda że Werbińskiego gdzieś wessało, bo zaraz byśmy mogli poczytać że
    > w Żarach w rynku można wynająć za 5 pln ;)

    Niech no tylko spadnie ze sześć procent to J-W powróci w wielkim stylu. :-)

  • 114. Data: 2009-08-23 18:04:51
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Mozna i za 7500 jak się uprzesz.
    Za 1500 zł miesięcznie spokojnie znajdziesz ładne 2-pokojowe (a jak bardzo poszukasz
    to 3--pokojowe) mieszkanie w osiedlu nie starszym niż 10 lat.
    JaC

    -----

    > 25-30 metrowe kawalerki można wynająć za 1500 PLN miesięcznie, czyli wychodzi
    właśnie ok 50 PLN za metr.

  • 115. Data: 2009-08-23 19:45:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Mozna i za 7500 jak się uprzesz.
    > Za 1500 zł miesięcznie spokojnie znajdziesz ładne 2-pokojowe (a jak bardzo
    poszukasz to 3--pokojowe) mieszkanie w osiedlu nie starszym niż 10 lat.

    ROTFL

    Ciekawe gdzie? Jeśli spokojnie jesteś w stanie znajdywać takie
    mieszkania to zarobisz fortunę na pośrednictwie. Serio.

    A poważnie. Czas się obudzić. Poprzeglądaj oferty, poszukaj, pochodź
    pooglądaj i wtedy się wypowiadaj. Głoszenie takich poglądów sprawia że
    się publicznie ośmieszasz :)

    Oczywiście nie przeczę, że można takie mieszkanie znaleźć ale jest to
    OGROMNA okazja, która zniknie z rynku w kilka h. Chyba, że rozmawiamy o
    wynajmie "od znajomych" itp. ale to trochę nie w temacie.

    --
    Mithos

  • 116. Data: 2009-08-24 10:09:05
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Np. wynajme Ci ładne 3-pokojowe 75 m2 za 1900 zł (już w tym opłaty w spółdzielni i
    CO) + media (prąd i woda wg liczników) od zaraz, a jeśli zrezygnujesz to wchodź pod
    stół i szczekaj.
    W-wa prawobrzeżna, ale ładne ogrodzone osiedle, z własnym miejscem parkingowym i
    bardzo dobrą komunikacją autobusową.
    JaC

    -----

  • 117. Data: 2009-08-24 17:03:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    stół i szczekaj.
    > W-wa prawobrzeżna, ale ładne ogrodzone osiedle, z własnym miejscem parkingowym i

    Miało być 1500 PLN. Prawobrzeżna ? Czyli co apartament na Tarchominie z
    bardzo dobrą komunikacją w postaci wiecznie zatkanej Modlińskiej ?

    Poza tym to jest jedna oferta. Wykaż, że jest ich więcej i że spokojnie
    można za 1500 PLN miesięcznie wynająć 2-3 pokojowe mieszkanie w 10
    letnim budownictwie. W Warszawie.

    --
    Mithos

  • 118. Data: 2009-08-25 08:45:06
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Mogę wykazać, ale mi za to zapłać.
    JaC
    PS. Nie Tarchomin.

    -----

  • 119. Data: 2009-09-08 22:32:11
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Sie, 11:46, szczurwa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > Szwejka w Warszawie. Będę z dwoma kumplami adwokatami, żebyś nie
    > próbował przypadkiem się wykpić. I albo wchodzisz w zakład, albo

    sqlwysyn, wymiękasz ?

  • 120. Data: 2009-09-09 05:05:56
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    >sqlwysyn, wymiękasz ?

    Nie pierwszy raz szczeka ta karawana. OLej trolla
    Jak animka - najpierw obieca policem, odciecie od internatu a potem nic z
    tych pieszczot

    jk