  • 121. Data: 2009-09-09 15:21:32
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:646568f3-0775-4a3b-9483-5f4af0107cb5@z24g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > Kit z wyciągami. Wezmę zaświadczenie z citi.

    I powies je w internecie.

    > Proponuję spotkanie np. U
    > Szwejka w Warszawie.

    Nie mam przyjemności spotykania sie z podejrzanymi osobnikami w podejrzanych
    miejscach. Ponadto cenie sobie anonimowosc.

    > Będę z dwoma kumplami adwokatami, żebyś nie
    > próbował przypadkiem się wykpić. I albo wchodzisz w zakład, albo
    > pogadamy o zniesławieniu, OK ?

    Znieslawieniu? Od kiedy to mozna znieslawic nicka na usenecie? Spytaj sie
    swoich kumpli adwokatów. Jeśli oczywiście nie są efektem twojej wyobrazni.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 122. Data: 2009-09-09 16:15:17
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Wrz, 17:21, "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote:

    > Znieslawieniu? Od kiedy to mozna znieslawic nicka na usenecie? Spytaj sie
    > swoich kumpli adwokatów. Jeśli oczywiście nie są efektem twojej wyobrazni.

    Nie zwracałeś się do nicka, tylko do mnie. Skocz do jakiej darmowej
    studenckiej poradni prawnej, to może cię nieco oświecą, co to jest
    zniesławienie. Może mają w Lublinie takie.

  • 123. Data: 2009-09-10 15:32:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]

    studenckiej poradni prawnej, to może cię nieco oświecą, co to jest
    zniesławienie. Może mają w Lublinie takie.

    "Zniesławienie - występek polegający na pomówieniu innej osoby, grupy osób,
    instytucji, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie mającej
    osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć
    ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego do
    pełnienia danej funkcji, zawodu lub działalności."

    Jaką osobą lub instytucją jesteś? Szczurwa z o.o.? A może reprezentujesz
    Stowarzyszenie Usenetowych Trolli?
    Ty nie potrzebujesz zaufania bo nie pełnisz żadnej funkcji publicznej - poza
    internetowym błaznem oczywiście.
    Lekarza ci nie polecę, bo nie znam nikogo o specjalności którą bym mógł ci
    polecić. Spróbuj brać Persen bez recepty i przy okazji coś na
    przeczyszczenie. One są bez recepty.

    EOT. Przepraszam grupę za dyskusję oftopiczną z prolem.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 124. Data: 2009-09-10 16:17:39
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    wiadomościnews:4e79127f-b102-40f0-9f55-0bf0c8ed71d4@
> [...]
    > przeczyszczenie. One są bez recepty.
    >
    > EOT. Przepraszam grupę za dyskusję oftopiczną z prolem.

    masz widoczne problemy z czytaniem. Pseudonim także podlega ochronie
    prawnej. Pyskujesz nieustająco. Jak mnie dostatecznie wqrwisz to
    fragmenty twoich wypocin wkleję ci do profilu w Goldenline. Radzę po
    dobroci - spadaj z tej grupy, albo dostaniesz to, czego nieustannie
    się domagasz.

  • 125. Data: 2009-09-10 17:00:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

    > Pseudonim także podlega ochronie prawnej.

    Chyba tylko u ciebie w Tworkach ... biedaku.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl