  • 1. Data: 2010-09-10 17:31:29
    Temat: Zagadka
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kto to powiedzial w 2007 roku?

    ,,Przysięgam Polakom, że ten kto zaproponuje w moim rządzie podwyżkę
    podatków,
    zostanie osobiście przeze mnie wyrzucony"

    http://www.youtube.com/watch?v=4MrJ03LipsU&feature=r
    elated

    Dieter

  • 2. Data: 2010-09-10 17:41:59
    Temat: Re: Zagadka
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Te slowa Tuska tez byly co najmniej mocne:

    "Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie stopniowe obniżanie
    podatków i innych danin publicznych. Dotyczy to i musi dotyczyć wszystkich.
    I tych mniej zamożnych i tych bogatszych. Wszyscy mają prawo do tego, aby
    państwo przyjęło wreszcie kierunek na obniżanie podatków i danin
    publicznych. Będziemy prowadzili tę politykę rozważnie, to musi być rozważny
    marsz. Ale chcę, aby to był marsz zawsze w jednym kierunku, zawsze w
    kierunku niższych podatków i zawsze w kierunku rezygnacji z nadmiernych,
    często zbędnych danin publicznych, jakie obywatel płaci na rzecz
    administracji".

    D.

  • 3. Data: 2010-09-10 17:54:27
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-09-2010 o 19:31:29 Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Przysięgam Polakom, że ten kto zaproponuje w moim rządzie podwyżkę
    > podatków,
    > zostanie osobiście przeze mnie wyrzucony

    podaj źródło.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2010-09-10 18:55:34
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Dieter wrote:

    > Kto to powiedzial w 2007 roku?
    >
    > ,,Przysięgam Polakom, że ten kto zaproponuje w moim rządzie podwyżkę
    > podatków,
    > zostanie osobiście przeze mnie wyrzucony"

    Kto to powiedział: "Nie będę premierem, jak brat będzie prezydentem"? Itd.
    :)

  • 5. Data: 2010-09-10 19:24:58
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    PO rzadzi od 3 lat, a nie Jarek.

    http://w762.wrzuta.pl/obraz/powieksz/3aioGepiHPZ

    D.

    grup dyskusyjnych:i6duv6$33k$...@n...onet.pl...

  • 6. Data: 2010-09-11 12:29:50
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Kto to powiedział: "Nie będę premierem, jak brat będzie prezydentem"? Itd.

    tego ze brat prezia był premierem (dawno i nieprawda) nie odczułeś raczej w
    kieszeni.

  • 7. Data: 2010-09-12 06:38:05
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "pm"
    > tego ze brat prezia był premierem (dawno i nieprawda) nie odczułeś raczej
    > w kieszeni.

    Niektorzy ludzie nie umieja pradzic sobie z przegrana.

    Leszek

  • 8. Data: 2010-09-12 08:49:56
    Od: ichi <a...@d...gh>

    Dieter wrote:

> [...]
    > zawsze w kierunku niższych podatków i zawsze w kierunku rezygnacji z
    > nadmiernych, często zbędnych danin publicznych, jakie obywatel płaci na

    Tylko krowa nie zmienia zdania. Rzeczywistość weryfikuje poglądy. Sam też
    coś o tym wiesz na pewno.

    --
    ichi

  • 9. Data: 2010-09-12 10:15:34
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "ichi" <a...@d...gh> napisał w wiadomości

    > Tylko krowa nie zmienia zdania. Rzeczywistość weryfikuje poglądy. Sam też
    > coś o tym wiesz na pewno.

    Rzeczywistość się nie zmieniła. Deficyt był od zawsze.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2010-09-12 11:29:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wszystkim popierajacym wybranego przez nich wodza, robiacego ich non stop w
    konia, polecam swietny artykul.

    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/3
    -x-15--1-czyli-syndrom-mawrodego,1515589

    D.