  • 1. Data: 2004-05-11 08:04:30
    Temat: Zagraniczne Przelewy. Pytanie
    Od: "lord_neo" <b...@v...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Niedlugo wyjezdzam do Angli do pracy i moja pensje chcialbym sobie przelewac
    na konto (posiadam w Inteligo i Lukas Banku). czy jest taka mozliwosc aby
    na te konta przelweac kase z Angli,.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-11 09:04:49
    Temat: Re: Zagraniczne Przelewy. Pytanie
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    "lord_neo" <b...@v...pl> wrote in message news:c7q1dm$nci$1@news.onet.pl...
> [...]
    przelewac
    > na konto (posiadam w Inteligo i Lukas Banku). czy jest taka mozliwosc aby

    Z przelewaniem jako takim nie powinno być żadnego problemu. Jednak
    pracodawca może nie być zachwycony bo inaczej wygląda format przelewu (chyba
    nadal). Ponadto pewnie może chcieć przerzucić na Ciebie koszty przelewu
    zagranicznego (kiedyś były dość znaczące).

  • 3. Data: 2004-05-11 20:53:39
    Od: apollo73 <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 11 May 2004 10:04:30 +0200, lord_neo <b...@v...pl> napisał:

> [...]
    > przelewac
    > na konto (posiadam w Inteligo i Lukas Banku). czy jest taka mozliwosc

    Nie nie możesz!
    Anglia to ciemnogód nie ma tam banków!
    Nie ma ciebie bo nie myślisz.

  • 4. Data: 2004-05-12 05:43:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "lord_neo" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przelewac
    > na konto (posiadam w Inteligo i Lukas Banku). czy jest taka mozliwosc aby

    Mozliwosc jest tylko sensu brak...;-)
    Zaloz konto tam gdzie bedziesz zarabial to nie bedziesz placil za przelewy
    do kraju...;-)
    Oplaty za przelew miedzynarodowy niskie nie sa, lepiej to robic rzadko, np.
    przed powrotem do kraju.

    --
    Pozdrowienia
    ---