  • 1. Data: 2004-05-11 08:10:20
    Temat: Lukas gdzie wysylac reklamacje?
    Od: "spider" <s...@W...pl>

    Czesc, mam do was prosbe, gdzie wysylac reklamacje w sprawie pobrania
    prowizji 30 zl za przekroczenie limitu 7 groszy? Nawet bym sie z ta prowizja
    zgodzil, bo znam regulamin, ale ta sytuacja wynikla z poznego zaksiegowania
    prowizji za wyplacenie z bankomatu (kwota wybrana byla zablokowana w piatek,
    w sobote sprawdzalem stan konta przez net, bylo 93,93 zl i w sobote wybralem
    z bezprowizyjnego bankomatu 90 zl, lukas wszystkie operacje zaksiegowal
    dopiero w poniedzialek, tak wiec moglem nie wiedziec/widziec ze to 4 zl to
    faktycznie mam mniej na koncie) W dodatku z piatku na sobote robili jakies
    modernizacje systemu i nie aktualizowali sesji. Czy wyslac reklamacje droga
    pocztowa, czy mailowa? na jaki adres? Licze na ludzi ktorzy juz
    interweniowali w tej podobnej sprawie :) sa jakies szanse na odzyskanie
    pieniedzy? Pozdrawiam
    --
    spider

  • 2. Data: 2004-05-11 08:25:46
    Temat: Re: Lukas gdzie wysylac reklamacje?
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik spider napisał:

    > pocztowa, czy mailowa? na jaki adres? Licze na ludzi ktorzy juz
    > interweniowali w tej podobnej sprawie :) sa jakies szanse na odzyskanie
    > pieniedzy? Pozdrawiam

    Są.
    Wyślij pismo lub faks. Na stronie znajdziesz adres i nr faksu. Dasz radę
    sam ?

  • 3. Data: 2004-05-11 16:01:35
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    spider <s...@W...pl> wrote:
> [...]
    > pocztowa, czy mailowa? na jaki adres? Licze na ludzi ktorzy juz
    > interweniowali w tej podobnej sprawie :) sa jakies szanse na odzyskanie

    Ostatnio ściągnęli mi 40 zł prowizji za odnowienie limitu (chyba) kiedy
    ja właśnie ten limit zamknąłem. Wystarczył jeden telefon rano, po południu
    pieniądze wróciły na konto. No, ale tu była ewidentna skucha banku.
    Zadzwoń na lukaslinię, niech Ci powiedzą gdzie ew. składać reklamację
    na piśmie.

    Jacek
    --
    Zatrzymani szli i głośno śpiewali: "Padają deszcze i biją grady, a za nami idą
    skurwysyny draby". A za w/wym. szliśmy my tj. ja i plut. K.

  • 4. Data: 2004-05-11 18:20:56
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Jacek Pełka <j...@c...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > pieniądze wróciły na konto. No, ale tu była ewidentna skucha banku.
    > Zadzwoń na lukaslinię, niech Ci powiedzą gdzie ew. składać reklamację

    Witam!
    U mnie pobrano "omyłkowo" 1 pln za token.Wysłałem zapytanie(a właściwie
    reklamację) pocztą wewnętrzną i po 2 dniach skorygowano zapis na koncie.
    Pozdrawiam

    Marcin Dominiak
    http://www.cuf.prv.pl

  • 5. Data: 2004-05-12 18:19:15
    Temat: Re: Re: Lukas gdzie wysylac reklamacje?
    Od: Sunwoj <s...@W...gazeta.pl>

    u mnie nie uznali, za przkroczenie 1 pln, pobrali sobie prowizje za
    karte, a ja w tym samym dniu w bankomacie wyplacilem 50pln (a juz taka
    suma naprawde nie byla dostepna)...
    Wiec chyba nie zawsze uznaja, a moze mam jeszcze jakies szanse??
    Moze pomozecie? :) To bylo w lutym...

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-05-12 19:19:35
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Sunwoj napisał:
> [...]
    > suma naprawde nie byla dostepna)...
    > Wiec chyba nie zawsze uznaja, a moze mam jeszcze jakies szanse??

    Powiem Ci tak - nigdy nie spotkałem się z sytuacją, że nie zwrócili.
    Oddali mojej ex drugiej połówce, mojemu kumplowi. Na grupie też
    opisywano, że zwracają... Może napisz jeszcze raz, z _prośbą_, ale
    zaakcentuj jak łatwo zrobić niechciany debet, nawet malutki i jak ta
    opłata jest niesprawiedliwa.

  • 7. Data: 2004-05-12 19:41:49
    Od: Sunwoj <s...@W...gazeta.pl>

    dokladnie tak, no moze nie dokladnie, ale cos takiego napisalem, nawet
    moge to wkleic tu jesli chcesz...
    sam jestem zly, bo czytalem ze oddaja, a mi jakos dziwnie
    odpowiedzieli i to poprzed kanal internetowy, wiec sam nie wiem :(

  • 8. Data: 2004-05-12 19:42:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Sunwoj napisał:

> [...]
    > sam jestem zly, bo czytalem ze oddaja, a mi jakos dziwnie
    > odpowiedzieli i to poprzed kanal internetowy, wiec sam nie wiem :(

    ??? Jak to wysłałeś? I jak otrzymałeś odpowiedź ?

  • 9. Data: 2004-05-12 19:57:07
    Od: Sunwoj <s...@W...gazeta.pl>

    >??? Jak to wysłałeś? I jak otrzymałeś odpowiedź ?
    Wyslalem faxem i odpowiedzieli przez internet (za zalogowaniu
    wyskakuje "masz wiadomosc" i tam dostalem odp.) wszystko mam wciaz
    zapisane...

  • 10. Data: 2004-05-12 20:17:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Sunwoj napisał:

    > Wyslalem faxem i odpowiedzieli przez internet (za zalogowaniu
    > wyskakuje "masz wiadomosc" i tam dostalem odp.) wszystko mam wciaz
    > zapisane...

    A to z czymś takim się jeszcze nie spotkałem. Zawsze mi odpisywali
    pisemnie. Napisz może pismo, wyślij listownie.

    Bo przypuszczam, że to odpisała zwykła płotka, zamiast kogoś z ZOSK.