  • 1. Data: 2002-05-08 17:42:48
    Temat: Zagraniczne e-banki
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    Czy moze ktos z was ma konto w zagranicznym e-banku???
    Jakie sa tam warunki oplaty itd.
    prosze o podanie namiaru

    Antybiurokrata

  • 2. Data: 2002-05-08 17:45:11
    Temat: Re: Zagraniczne e-banki
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Antybiurokrata" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moze ktos z was ma konto w zagranicznym e-banku???
    > Jakie sa tam warunki oplaty itd.
    > prosze o podanie namiaru
    >
    > Antybiurokrata

    Jeszcze jedno czy moze ktos z was slyszal o takim szwajcarskim e-banku?

  • 3. Data: 2002-05-10 09:53:13
    Od: "mirek" <m...@b...pl>

    ">
    > Jeszcze jedno czy moze ktos z was slyszal o takim szwajcarskim e-banku

    Credit Swiss ma b. ciekawy personalizowany system z zabawą na temat jakie
    formy inwestowania są najlepsze dla ciebie

    inne
    http://www.swissbankservices.com/

  • 4. Data: 2002-05-10 10:20:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.swissnetbank.com/shortstart.html

    jednym slowem od pazdziernika tego roku.... :)

  • 5. Data: 2002-05-10 12:44:07
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > http://www.swissnetbank.com/shortstart.html
    >
    > jednym slowem od pazdziernika tego roku.... :)

    I to za 3 CHFy.

    TM

  • 6. Data: 2002-05-10 12:47:24
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > I to za 3 CHFy.
    >
    > TM

    Ale sprawdziłem i Polski brak w dopuszczalnych krajach.

    TM

  • 7. Data: 2002-05-10 12:53:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 8. Data: 2002-05-10 14:22:30
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    AMRA wrote:

    > toz pisze ze od pazdzienirka :)

    To już na całym świecie będzie nam wolno miec konta? Czy tylko w UE?
    Bo Szwajcaria to nawet do ONZ nie należy:-)

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2002-05-10 15:24:35
    Od: "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl>

    > I to za 3 CHFy.
    >
    > TM

    No ciekawe. Ale jezeli saldo mniejsze niz 10 000 CHF to 15 CHF za przelew
    zagraniczny, warto o tym pamietać ze saldo po przelewie a nie przed :)

    No i oczywiscie 35% podatku "ala Belkowego". Czesc zapewne bedzie zwrotu.

    Pzdr Krzysiek.

  • 10. Data: 2002-05-14 09:02:20
    Od: "bh90210" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pzdr Krzysiek.
    >
    > ale przeciesz Szwajcaria nie nalezy do Unii Europejskiej, a czy prawo
    ktore wejdzie od pazdziernika nie bedzie dotyczylo mozliwosci otwierania
    kont "tylko" w panstwach Unii Europejskiej?
    nicram