  • 1. Data: 2008-08-07 10:18:21
    Temat: Zagraniczne zakupy - płatności kartą itp.
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym zrobić zakupy w sklepach internetowych w USA.
    Słyszałem, że do tego potrzebna jest karta kredytowa.
    Chętnie skorzystam z praktycznych wskazówek od kupujących, jeśli tacy są tu
    obecni. Karty kredytowej jeszcze nie posiadam, mam konta internetowe w
    serwisach Millenet i Inteligo.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-07 12:25:33
    Temat: Re: Zagraniczne zakupy - płatności kartą itp.
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > tu obecni. Karty kredytowej jeszcze nie posiadam, mam konta internetowe w

    skoro nie masz kk to jakich porad oczekujesz? czy mamy podpowiedziec, ze
    powinienes sobie taka karte wyrobic?

    i jaki zwiazek z tematem ma to, ze posidasz konta internetowe w banku X i Y?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-07 12:37:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 7 Aug 2008 12:18:21 +0200, "Flashka" <n...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >obecni. Karty kredytowej jeszcze nie posiadam, mam konta internetowe w

    Spróbuj zapłacić kartą Inteligo. Powinno zadziałać.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2008-08-07 13:15:15
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > i jaki zwiazek z tematem ma to, ze posidasz konta internetowe w banku X i Y?

    przeczytaj temat, potem to co napisał Sławomir Szyszło i będziesz wiedział

  • 5. Data: 2008-08-07 19:08:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > przeczytaj temat, potem to co napisał Sławomir Szyszło i będziesz wiedział

    a skąd wiesz, że klient ma debetówke Inteligo? napisał, że ma konta...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-08-07 20:33:20
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > a skąd wiesz, że klient ma debetówke Inteligo? napisał, że ma konta...

    a po co mu debetówka? electronem też można płacić

  • 7. Data: 2008-08-08 05:17:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 7 Aug 2008 22:33:20 +0200, gasper napisał(a):

    > a po co mu debetówka? electronem też można płacić

    Zanotuj sobie: debetówka Inteligo to właśnie Electron.

    AK

  • 8. Data: 2008-08-08 06:55:47
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Zanotuj sobie: debetówka Inteligo to właśnie Electron.

    zanotowałem ;)