  • Data: 2006-11-08 15:47:59
    Temat: Zakłądanie konta epakiet w Fortis Banku
    Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    dzisiaj zalozylam konto epakiet w Fortis banku. Chyba zalozylam bo
    mialam przy tym mnostwo problemow, a pod koniec gdy juz wygenerowalo mi
    ''odcisk palca'' to sie zawiesil explorer. ale nr zapisalam, a napisane
    bylo ze wniosek zostal przeslany.
    Dodatkowo jak wchodze w certyfikat to jest napisane ze certyfikat jest
    zly. A gdy probuje sie zalogowac na stronie to wyswietla sie komunikat
    o tym ze albo nie mam certyfikatu albo jest on stary i musze sie
    zglosic po nowy. Wiec nie wiem-czy on sie aktualizuje dopiero po
    zalatwieniu wszystkich formalnosci z bankiem czy juz powinien dzialac?
    No i po jakim czasie oddzwaniaja z banku w sprawie umowienia sie i
    zalatwienia tych wszystkich formalnosci. Kurcze nigdy nie
    przypuszczalabym ze bedzie z tym wszystkim tyle problemow....
    A tak mi zalezy na tym koncie:/
    Prosze niech ktos odpowie na pytania,
    serdecznie pozdrawiam
    ola