  • 1. Data: 2003-10-25 08:34:28
    Temat: Zakladanie konta w Inteligo
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@h...us>

    Witam,

    Jak długo _w praktyce_ trwa oczekiwanie na kuriera
    z umową po oddzwonieniu Inteligo?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 2. Data: 2003-10-25 08:36:35
    Temat: Re: Zakladanie konta w Inteligo
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bndciu$9k0$...@i...gazeta.pl,
    Henryk "Plumski" Plumowski <u...@h...us>:

    > Jak długo _w praktyce_ trwa oczekiwanie na kuriera
    > z umową po oddzwonieniu Inteligo?

    Tak z pol tygodnia do tygodnia typowo.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-25 08:37:51
    Od: "Kamel" <k...@i...pl>

    Poczytaj moj post poprzedni. Lepiej wybierz inny bank. Bedziesz mial mniej
    stresow!!!!

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <u...@h...us> napisał w
    wiadomości news:bndciu$9k0$1@inews.gazeta.pl...

  • 4. Data: 2003-10-25 08:46:04
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@h...us>

    Pewna osoba, czyli Kamel
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Poczytaj moj post poprzedni. Lepiej wybierz inny bank. Bedziesz mial
    > mniej stresow!!!!

    Przeważnie tego nie robię, ale:
    Poczytaj sobie Netykietę; jak odpowiada się na cytowane posty.

    Jak nie mam nic ciekawego do powiedzenia, to siedzę cicho.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 5. Data: 2003-10-25 08:46:27
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@h...us>

    Pewna osoba, czyli Robert
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Tak z pol tygodnia do tygodnia typowo.

    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 6. Data: 2003-10-25 09:01:19
    Od: "Kamel" <k...@i...pl>

    Policz do 10 i spojrz w okno.

    Kamel

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <u...@h...us> napisał w
    wiadomości news:bndd9g$bd5$1@inews.gazeta.pl...

  • 7. Data: 2003-10-25 09:46:24
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@h...us>

    Pewna osoba, czyli Kamel
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Policz do 10 i spojrz w okno.

    :-)
    Skąd się tacy biorą?

  • 8. Data: 2003-10-25 10:19:19
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <u...@h...us> napisał w
    wiadomości news:bndgpo$jsv$1@inews.gazeta.pl...

    > :-)
    > Skąd się tacy biorą?

    Podoba mi się ta odpowiedź ! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-10-25 11:06:21
    Od: "Duke" <b...@p...wp.pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

    > Jak długo _w praktyce_ trwa oczekiwanie na kuriera
    > z umową po oddzwonieniu Inteligo?

    Rozmowę z konsultantem odbyłem 15 października. Dziś (25 paź) nie ma
    jeszcze zestawu startowego, ma pojawić się u mnie w przyszłym tygodniu.

  • 10. Data: 2003-10-25 13:19:29
    Od: "Kamel" <k...@i...pl>

    Pewna osoba, czyli Plumski
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    A skad sie Plumski wzial? ;-)