  • 21. Data: 2003-11-01 10:27:53
    Temat: Re: Zakladanie konta w Inteligo
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo01i4$86$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > Fajny jestes. Znowu sie przywaliles do czegos czego nie bylo.

    Bylo. W rownoleglym watku znowu pisze, ze serwis SMS kosztuje 3,99/miesiac,
    mimo ze kilka dni temu zwrocilem mu uwage, ze nie jest to prawda.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-11-01 10:46:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert napisał:

    > Bylo. W rownoleglym watku znowu pisze, ze serwis SMS kosztuje 3,99/miesiac,
    > mimo ze kilka dni temu zwrocilem mu uwage, ze nie jest to prawda.

    OK. Moze nie zauwazyl zmiany. W 2001 byl serwis skrocony za 1,99,
    standardowy za 3,99 i pelny za 5,99. Teraz jest po prostu serwis SMS za
    4,99 i serwis SMS z sercem za 5,99. Funkcjonalnosc obu jest identyczna,
    ale zdaje sie, ze ten drugi wysyla rownolegle z SMSami e-maile. To swoja
    droga dobre rozwiazanie dla kogos, kto chce miec powiadomienia, ale nie
    ma komorki (tylko czy bank cos takiego bez komorki odpali? ;-) ).

    Bartol

  • 23. Data: 2003-11-01 10:59:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo02ue$533$...@i...gazeta.pl,
> [...]

    > za 4,99 i serwis SMS z sercem za 5,99. Funkcjonalnosc obu jest
    > identyczna, ale zdaje sie, ze ten drugi wysyla rownolegle z SMSami

    Tak, serwis SMS z sercem kosztuje 5,99 miesiecznie i wysyla emaile.

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-11-03 17:53:20
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >bo02ue$533$...@i...gazeta.pl,

    >Tak, serwis SMS z sercem kosztuje 5,99 miesiecznie i wysyla emaile.

    Aleś sie Robert mnie przyczepił, jak rzep....nie powiem czego. Rzeczywiście
    chyba sie zbytnio irytujesz i nie stosujesz odrobiny netykiety. Istotnie
    pomyliłem się o złotówkę w informacjach a Ty robisz z tego problem. Chyba
    jednak nie potrafisz odczytac intencji tego rodzaju wymiany myśli, jakim jest
    forum.

    A Bartkowi dziekuję jeszcze raz za wsparcie, bo miło jest miec świadomość,ze
    sa tutaj tez ludzie na poziomie i wiedzą czemu tego rodzaju wymiana mysli
    informacji służy.
    Ale pozdrawiam Was obu chłopaki równie serdecznie :-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 25. Data: 2003-11-03 18:07:39
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@p...pl,
    sas <s...@p...pl>:

    > Aleś sie Robert mnie przyczepił, jak rzep....

    Tu akruat potwierdzalem informacje o wysylaniu emaili, ktorej Bartol Partol
    nie byl pewny - poniewaz widzialem takie emaile (choc sam nie subskrybuje
    tego serwisu - 5,99 to dla mnie za drogo za te - przyznam atrakcyjna -
    usluge).

    > Rzeczywiście chyba sie zbytnio irytujesz i nie stosujesz odrobiny
    > netykiety. Istotnie pomyliłem się o złotówkę w informacjach a Ty
    > robisz z tego problem.

    Nie robie problemu z tego, ze sie pomyliles - kazdy sie myli. Zwrocilem Ci
    uwage za pierwszym razem, ze podajesz bledne informacje. Nie podoba mi sie
    to, ze zignorowales to i dalej dezinformowales. I tego sie faktycznie
    przyczepilem.

    > Chyba jednak nie potrafisz odczytac intencji
    > tego rodzaju wymiany myśli, jakim jest forum.

    Na pewno nie jest to dezinformacja.

    > A Bartkowi dziekuję jeszcze raz za wsparcie, bo miło jest miec
    > świadomość,ze sa tutaj tez ludzie na poziomie i wiedzą czemu tego
    > rodzaju wymiana mysli informacji służy.

    Sluzy wymianie informacji :)

    > Ale pozdrawiam Was obu chłopaki równie serdecznie :-)

    Dziekuje i wzajemnie.

    --
    Robert