    From: Otez <r...@p...o2.wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zakupy których nie zrobiłem a zapłaciłem
    Date: Fri, 08 Aug 2008 17:17:53 +0200

    Witam.
    Dzisiaj sprawdzam saldo na kredytówce i okazuje się, że ktoś sobie
    zrobił zakupy na mój koszt.
    Kwota około 3000. Zakupy dokonane przez net w jakimś angielskim sklepie
    z osprzętem wędkarskim 5/08/2008 zaksięgowane 6/08/2008. Bank który
    wydał kartę to Raiffeisen.
    Reklamacja w banku złożona - na jakimś ich druku - jest tam podana kwota
    i data, ale raczej nic więcej. Czy powinienem zgłosić sprawę na policję?
    Jeśli tak to komu konkretnie? Wiem już, że czas reklamacji w banku
    wynosi 90 dni. Poza tym nie dowiedziałem się specjalnie bo to jakaś nowa
    placówka i nie specjalnie personel był zorientowany co i jak.
    Co jeszcze mogę, powinienem zrobić?

    Pozdrawiam
    O.