  • 1. Data: 2006-11-06 10:09:52
    Temat: Zakupy walut na rynku walutowym
    Od: Sebek <s...@s...pl>

    Witam,
    mam pytanie - moze NTG ale nie wiem gdzie spytać.
    W firmie dokonuję płatności w euro i zaczynają mnie wkurzać kursy
    sprzedaży 8 gr powyżej kursu średniego.
    Czy wiecie jak można kupować waluty bezpośrednio (lub prawie) na rynku
    walutowym? Czy jest to opłacalne, czy prowizja brokera będzie taka jak w
    przypadku banków?
    Gdzie o tym poczytać?

    Pozdrawiam
    Sebek

  • 2. Data: 2006-11-06 11:31:47
    Temat: Re: Zakupy walut na rynku walutowym
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czy wiecie jak można kupować waluty bezpośrednio (lub prawie) na rynku
    > walutowym? Czy jest to opłacalne, czy prowizja brokera będzie taka jak w
> [...]

    a o jakich kwotach mówimy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-11-06 19:13:31
    Od: "przemek" <olowek5-to niepotrzebne@a-to-też-wp.pl>

    Użytkownik "Sebek" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy wiecie jak można kupować waluty bezpośrednio (lub prawie) na rynku
    > walutowym? Czy jest to opłacalne, czy prowizja brokera będzie taka jak w

    Witam
    Jesli to sa regularne zakupy i jakies troszke wieksze ilosci ( a nie
    kilkaset euro co miesiac) to polecam WGT ! moze interesowaloby was tez
    zabezpieczanie sie przed ryzykiem kursowym wtedy? jesli tak skontaktuj sie z
    Jackiem Maliszewskim lub napisz do mnie na priva (tylko usun z adresu co
    trzeba)

    pozdrawiam
    Przemek Kopta

  • 4. Data: 2006-11-06 21:27:06
    Od: "marko" <x...@c...pl>

    "Sebek" <s...@s...pl> wrote :
> [...]
    > Czy wiecie jak można kupować waluty bezpośrednio (lub prawie) na rynku
    > walutowym? Czy jest to opłacalne, czy prowizja brokera będzie taka jak w

    Zalezy o jakich kwotach mowimy. Na pewno nie zaszkodzi popytac u brokerow.
    Nieswiadomych banki kroja na 1% albo wiecej. Jak ostatnio jeden z bankow
    zaczal promowac elektroniczna platforme wymiany walut on-line z ustawionym
    minimalnym spreadem, to sie dopiero niektorym oczy otworzyly :-/ Jest wiec
    nadzieja, ze inne banki tez zejda z cenami, zeby nie tracic klientow.
    M.

  • 5. Data: 2006-11-06 23:41:04
    Od: Sebek <s...@s...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a o jakich kwotach mówimy?

    20-30k euro/miesiac

  • 6. Data: 2006-11-07 10:04:45
    Od: "LSD" <L...@Q...CO>

    Użytkownik "marko" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Jak ostatnio jeden z bankow zaczal promowac elektroniczna platforme
    > wymiany walut on-line z ustawionym minimalnym spreadem, to sie dopiero
    > niektorym oczy otworzyly :-/

    Ktory to bank ?

  • 7. Data: 2006-11-08 17:31:02
    Od: "marko" <x...@c...pl>

    "LSD" <L...@Q...CO> wrote :

    > Użytkownik "marko" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ktory to bank ?

    Citi. Ostatnio promuje sie jako bank dla MSP.

    M.