eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZakupy zdalne w USA i sprawdzanie kodu pocztowegoZakupy zdalne w USA i sprawdzanie kodu pocztowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.icpnet.pl!not-for-mail
    From: "RobertSA" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zakupy zdalne w USA i sprawdzanie kodu pocztowego
    Date: Sat, 29 May 2004 12:37:26 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 19
    Message-ID: <c99p61$pof$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c66-239.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1085827073 26383 62.21.66.239 (29 May 2004 10:37:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@o...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2004 10:37:53 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:300785
    [ ukryj nagłówki ]

    Podobno do polskich kart nie jest zwracane info n.t. adresu klienta, ktory
    sprawdzaja niektorzy sprzedajacy w USA?

    Wczoraj udalo mi sie bezproblemowo zaplacic VE Inteligo w serwisie:
    http://1st-usa.com/
    gdzie bylem proszony o dokladne sprawdzenie wpisanego kodu pocztowego z
    zastrzezeniem, ze jesli nie jest on zgodny z adresem na wyciagu, to
    transakcja zostanie odrzucona; blef czy prawda?

    Info dodatkowe:
    Autoryzacja trwala kilkanascie sekund, zaraz tez w serwisie Inteligo
    pojawila sie blokada.
    Potrzebny byl tez CVV2.
    Towar otrzymalem.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1