  • 1. Data: 2011-08-29 13:07:27
    Temat: Zamówienie kopii podpisanej umowy ramowej w Getin online
    Od: Andrzej <...@...s>

    Orientuje się ktoś z was czy jest możliwość zamówienia kopii umowy
    ramowej do rachunku w getinonline którą podpisałem w obecności kuriera.
    Jak rezygnowałem z mBanku taką kopię można było zamówić za opłatą. Czy
    getinonline ma taką możliwość?

  • 2. Data: 2011-08-29 13:09:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >do rachunku w getinonline którą podpisałem w obecności kuriera. Jak
    >rezygnowałem z mBanku taką kopię można było zamówić za opłatą. Czy

    A dzwoniłeś do Getinu?

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 3. Data: 2011-08-29 16:01:41
    Od: Oli <O...@a...com>

    Andrzej napisał:
    > Orientuje się ktoś z was czy jest możliwość zamówienia kopii umowy ramowej do
    rachunku w getinonline którą
    > podpisałem w obecności kuriera.

    W obecności kuriera podpisywałeś 2 umowy!. Jedna dla banku druga dla ciebie. Kurier
    nie zostawił ci twoją umowę ?

    --
    Oli

  • 4. Data: 2011-08-29 16:33:57
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Andrzej <...@...s> napisał(a):

    > Orientuje się ktoś z was czy jest możliwość zamówienia kopii umowy
    > ramowej do rachunku w getinonline którą podpisałem w obecności kuriera.
    > Jak rezygnowałem z mBanku taką kopię można było zamówić za opłatą.

    Jeżeli zależy Ci tylko na treści to masz swoją umowę w Ustawienia ->
    Wiadomości z banku po zalogowaniu.

  • 5. Data: 2011-08-29 16:47:00
    Od: Andrzej <...@...s>

    Problem rozwiązany. Nie ma możliwości zamówienia kopii umowy tak jak w
    mBanku. Chciałem zamówić by w razie problemów z likwidacją konta nie
    mieć takich przejść jak z mBankiem. A że ja nie piszę jak kura pazurem i
    mój podpis się ciągle zmienia ciekawe jak to będzie za kilka lat jak
    zlikwiduję rachunek.

  • 6. Data: 2011-08-29 16:50:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 18:47, Andrzej pisze:
> [...]
    > mieć takich przejść jak z mBankiem. A że ja nie piszę jak kura pazurem i
    > mój podpis się ciągle zmienia ciekawe jak to będzie za kilka lat jak

    To ja dodam jako ciekawostke jak to rozwiazali w Toyota Banku.
    Jest tam cos takiego jak sejf - sa tam wszystkie wyciagi i co wazne
    wszystkie umowy jakie podpisalismy z bankiem. Jak kurier zwrocil im moja
    podpisana umowe to ja zeskanowali i wrzucili do systemu. W kazdym
    momencie mozna sobie sciagnac i zobaczyc podpisy.