  • 1. Data: 2011-08-29 12:44:18
    Temat: [info] Alior i lokata 100 dniowa na 7,5%
    Od: xbartx <b...@h...net>

    ----------------
    Alior Bank wprowadził do oferty nową lokatę z kapitalizacją dzienną.
    Oprocentowanie nominalne lokaty wynosi 6,03%, co odpowiada oprocentowaniu
    7,5% na lokacie z podatkiem. W przypadku zerwania lokaty przed terminem,
    klient otrzyma 100% dotychczas naliczonych odsetek. Oferta obowiązuje do
    końca października 2011 r.

    http://www.lokata.aliorbank.pl/
    ----------------

    Jak widać Alior wszedł poważnie do gry i w sumie dobrze, że jest coś w
    końcu jako przeciw waga do kartelu GO/OF/IDEA ;)
    Niestety nie mam teraz czasu sprawdzić co tam bliżej piszczy w
    szczegółach ale zaraz ktoś coś na pewno dorzuci.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-08-29 12:57:55
    Temat: Re: [info] Alior i lokata 100 dniowa na 7,5%
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" j3g1j1$93j$...@i...gazeta.pl

    > Niestety nie mam teraz czasu sprawdzić co tam bliżej
    > piszczy w szczegółach ale zaraz ktoś coś na pewno dorzuci.

    Ja Ci dorzucę -- radzę ostrożność!!! Alior ma masę ,,cudownych''
    ofert, ale zazwyczaj skutkują te oferty stratą czasu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-08-29 12:58:57
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 14:44, xbartx pisze:
> [...]
    > 7,5% na lokacie z podatkiem. W przypadku zerwania lokaty przed terminem,
    > klient otrzyma 100% dotychczas naliczonych odsetek. Oferta obowiązuje do

    Hmm, ciekawe. Szczegolnie te odsetki po zerwaniu lokaty. Na to samo by
    wyszlo, gdyby podwyzszyli oprocentowanie na koncie oszczednosciowym. Tu
    musi byc jakis hak ;)

  • 4. Data: 2011-08-29 13:03:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > Hmm, ciekawe. Szczegolnie te odsetki po zerwaniu lokaty. Na to samo by
    > wyszlo, gdyby podwyzszyli oprocentowanie na koncie
    > oszczednosciowym. Tu musi byc jakis hak ;)

    A można założyć przez internet?
    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 5. Data: 2011-08-29 13:03:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "neoniusz" j3g2eh$r1g$...@n...onet.pl

    > Hmm, ciekawe. Szczegolnie te odsetki po zerwaniu lokaty. Na to samo by wyszlo,
    gdyby podwyzszyli oprocentowanie na koncie
    > oszczednosciowym. Tu musi byc jakis hak ;)

    Równie dziwne były nocne lokaty połowy środków. :)
    A przede wszystkim -- ROR to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy.
    Dlaczego zatem na RORach zwykle jest zero procent?

    IMO w Aliorze hakiem jest konieczność ,,posiadania'' karty
    debetowej lub innych ,,produktów'' bądź ,,usług'' Anku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-08-29 13:07:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    > klient otrzyma 100% dotychczas naliczonych odsetek. Oferta obowiązuje do

    >Hmm, ciekawe. Szczegolnie te odsetki po zerwaniu lokaty.
    Naliczają codziennie więc nie jest to żaden powód do zdziwienia

    > Na to samo by wyszlo, gdyby podwyzszyli oprocentowanie na koncie
    > oszczednosciowym. Tu musi byc jakis hak ;)

    Aby dorównać tej lokacie musieli by mieć oprocentowania na koncie
    oszczędnościowym 7,5%(7,5% minus belka= 6,07%)
    A po co mają "płacić" 7,5% skoro moga 6,07%
    Dla klienta to bez zmian i tak dostaje 6,07% odsetek a dla banku przy 6,07%
    jest niższy koszt pozyskania pieniądza niż przy 7,5%

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 7. Data: 2011-08-29 13:10:16
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    W dniu 2011-08-29 15:03, Kamil Jońca pisze:

    > A można założyć przez internet?
    > KJ

    A mozna wejść na strone banku i przeczytac? :)

    "Lokatę 100-dniową można założyć w oddziale banku, placówce partnerskiej lub - w
    przypadku osób niebędących jeszcze klientami banku - za pośrednictwem wniosku
    internetowego dostępnego na stronie
    www.lokata.aliorbank.pl. Realizacja zlecenia odbywa się wówczas przez Internet, bez
    konieczności przychodzenia do oddziału czy przesyłania dokumentów za pośrednictwem
    kuriera. Istnieje możliwość
    otwarcia dowolnej liczby lokat, a w przypadku zerwania lokaty w czasie jej trwania,
    klient otrzymuje 100% naliczonych odsetek. Skorzystanie z usługi nie wymaga
    zakładania konta w Alior Banku. Wymogiem
    otwarcia lokaty dla obecnych klientów banku jest ulokowanie na niej nowych środków,
    tj. wpłaconych po 25 sierpnia br.

    Minimalna kwota wpłaty lokaty to zaledwie 1 000 złotych. Oprocentowanie nominalne
    depozytu wynosi 6,03%, jednak w przypadku ulokowania kwoty nie wyższej niż 14 857 zł,
    zgodnie z obowiązującymi
    przepisami w zakresie zaokrąglania podstawy opodatkowania i kwoty podatku nie jest
    pobierany podatek od zysków kapitałowych (tzw. podatek Belki), a oprocentowanie
    lokaty odpowiada stawce 7,5% na
    lokacie z podatkiem. Alior Bank gwarantuje stałe oprocentowanie przez cały okres
    trwania lokaty. "

  • 8. Data: 2011-08-29 13:10:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 15:03:07 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > A można założyć przez internet?

    Ano można:

    http://www.lokata.aliorbank.pl

    przeleciałem na szybkiego wniosek i według mnie nic ponad to co chce
    zawsze przy pierwszym założeniu lokaty GO/OG/Idea czy tam Meriutum.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-08-29 13:14:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 15:07, Kris pisze:

> [...]
    > Dla klienta to bez zmian i tak dostaje 6,07% odsetek a dla banku przy
    > 6,07% jest niższy koszt pozyskania pieniądza niż przy 7,5%

    Pisze o KO z kapitalizacja dzienna. Takie jak teraz maja z
    oprocentowanie 4,3%. Wiec byloby tyle samo co na lokacie, bo bez belki.
    Na KO 4,3% teraz mozna trzymac bodajze 20700 bez belki i ladnie odsetki
    codziennie sie pojawiaja.
    Skoro mozna zerwac lokate w kazdym momencie i zachowac odsetki, to tak
    samo jak trzymac na KO.

  • 10. Data: 2011-08-29 13:21:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ralf <g...@g...pl> writes:

    [..]

    > A mozna wejść na strone banku i przeczytac? :)

    Można. I wg mnie jeśli ktoś _jest_ klientem banku, to z serwisu
    transakcyjnego jej nie założy. Musi dygać do placówki.
    No i w przypadku klientów banku liczą sie nowe środki. Chciałem po
    prostu, żeby ktoś to potwierdizł.

    To było takie wiesz, retoryczne pytanie[1].
    KJ

    [1] - choć powinienem był dodać uwagę o tym, że chodzi mi o klientów
    banku.

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)