    From: "gg" <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zamykanie konta firmowego - INTELIGO - przestroga - długie
    Date: Thu, 2 Dec 2004 09:25:45 +0100

    Witam.

    Prowadzą niewielką DG i miałem konto w Inteligo i mbanku. Od jakiegos
    czasu przestałem uzywac konta Inteligo poniewaz jest droższe w używaniu
    niż mbank. Leżało tam sobie pare stówek pomniejszanych co miesiąc o kwotę
    3,99 za prowadzenie konta. Oczywiście jest to niewielka kwota za
    prowadzenie konta firmowego ale w ramach "restrukturyzacji i oszczędności"
    :) a tak naprawdę lenistwa i niecheci do księgowania odsetek na plus -
    postanowiłem pozbyć się konta Inteligo.
    W tym celu przelałem większość kasy na konto w mbanku pozostawiając ok
    10zł i złożyłem dyspozycję zamknięcia konta przesyłając poleconym
    odpowiednie pisemko 29.10.2004r.

    Jakież było moje zdziwienie gdy w listopadzie nie otrzymałem wyciągu z
    konta Inteligo. Co prawda zlożyłem dyspozycję zamnkniecia ale jakies
    odsetki na pewno zostały zaksięgowane na plus więc ja powinienem sięz nich
    wyspowiadać w US. Pomyślałem że może podeślą mi je pisemnie a nie mailem
    jak zwykle. postanowiłem poczekac tydzień. To był błąd w rozumowaniu.

    Okolo 12.11 zadwonilem na infolinie z grzecznym zapytaniem - gdzie do
    cholery podział się wyciąg i jakie są naliczone odsetki? Grzecznie mnie
    przeproszono za "niedopatrzenie". Podano odsetki jakie zostały naliczone w
    pazdzierniku oraz jakie zostaną naliczone w listopadzie (na moje
    nieszczescie karteluszek na którym zapisałem te odsetki listopadowe gdzies
    mi sie zawieruszyl.... ale o tym dalej). Obiecano że dostanę jeszcze jeden
    wyciąg który teraz już przyjdzie normalnie mailem i że był to jakiś błąd
    systemu, który nie wygenerował wyciągu dla mnie (dobre sobie...). Wyciąg
    dosłano mi tego samego dnia na maila.
    Byłem nawet usatysfakcjonowany pomimo straty czasu na wyjasnienie sprawy.
    Nawet lekko zacząłem żałować że zamykam konto w tak sprawnie działającym
    banku.... :P

    Dziś jednak przekonałem się, że nie popełniłem błędu rozstając się z
    bankiem PKOBP.
    Oczywiście mamy grudzień a wyciągu za listopad (TEGO JUŻ OSTATNIEGO
    WYCIĄGU) nie ma. Dzwonie na infolinie oczekując tak sprawnego zalatwienia
    sprawy jak ostatnio. A tu .....kupa....panie dziejku.
    Pan niedysponent nie moze sprawdzic mojego konta ponieważ zostało
    zamkniete.
    Mówię - to przyślijcie mi wyciąg na maila do jasnej...
    Miły pan: Jest to niemożliwe ponieważ nie może wpisać zlecenia do systemu,
    bo nie mam już konta... No to mówię podaj mi dobry człowieku chociaż
    odsetki jaki zostały zaksiegowane z tych paru złotych co leżały u was na
    moje nieszczęście -
    Miły pan: niestety nie może bo nie ma już konta ...
    - i tak w kółko. Ręce i cycki opadły mi na podłogę.
    W końcu pytam: CO MAM ZROBIĆ???
    Odpowiedź miłego pana: Złożyć pisemną reklamację na adres...bla.bla.bla..o
    przysłanie ostatniego wyciągu z konta.
    Odsetki sobie obliczyłem na podstawie resztek jakie mi przelali po
    zamknieciu konta i stanu konta na dzien 30.10.2004 minus prowizja za
    przelew - ale to nie tak powinno wyglądać miła obsługo INTELIGO.
    Nie tak.
    Żegnam się z Wami już bez żalu. Ale czekam oczywiście na uprzejme
    rozpatrzenie mojej reklamacji, którą oczywiście dostaniecie niedługo
    poleconym :(.

    Wniosek:
    Jak zamykasz konto firmowe w Inteligo przygotuj sie na problemy.

    ps
    Ten mail napisałem tak gwoli ostrzeżenia dla innych. Może ktoś z Inteligo
    go przeczyta i poprawią swoje procedury. Przecież zamykanie konta
    firmowego to nie to samo co osobistego. I jest jeszcze troche papierkowej
    roboty z tym. Szczególnie z Urzędem Skarbowym. I potrzebne są do tego
    wyciągi.

    --
    pozdrawiam
    P.