eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Zamykanie konta firmowego w Inteligo - zgrzyt
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-05-13 08:29:28
    Temat: Zamykanie konta firmowego w Inteligo - zgrzyt
    Od: m...@s...sgh.waw.pl

    Cześć,

    Przydarzyła mi się ciekawa historia. 8 kwietnia osobiście złożyłem
    na Wspólnej dyspozycję zamknięcia konta firmowego w Inteligo.
    Zgodnie z regulaminem 8 maja konto powinno być zamknięte. Tymczasem
    firma z którą współpracuję wykonała właśnie 8 maja przelew na to
    konto z rozpędu.

    No więc łapię za telefon, dzwonię i się pytam co z tymi pieniędzmi.
    Okazuje się, że jeśli zostaną zaksięgowane to automatycznie powinny
    zostać przelane w momencie zamknięcia konta na rachunek podany
    w dyspozycji zamknięcia. Mogły też nie zostać zaksięgowane (bo
    konto już zamknięte) i wtedy wróciłyby do nadawcy.

    Nadawcę sprawdzałem codziennie i nic nie wróciło. Na konto podane
    na dyspozycji też nic nie wpłynęło. No to się w końcu wkurzyłem
    i dzwonię tam dzisiaj, opisuję o co chodzi, a Pani na to:

    "Pieniądze są na rachunku od 8 maja, ale nie zostały przelane, bo
    musimy potwierdzić numer rachunku z dyspozycji"

    No to się pytam, dlaczego nie potwierdzają??? Dlaczego nikt się ze
    mną nie kontaktuje???

    "..." (czyli brak odpowiedzi)

    Więc czym prędzej potwierdziłem ten numer. I dopiero kiedy się
    rozłączyłem pomyślałem o tym, że powinienem był poprosić o
    naliczenie odsetek za te dni, kiedy bezprawnie je sobie tam
    trzymali...

    Historyjka potwierdza jedynie, że podjąłem słuszną decyzję
    rezygnując z ich usług.

    Pozdrawiam

    --
    Paweł


  • 2. Data: 2003-05-13 11:46:16
    Temat: Re: Zamykanie konta firmowego w Inteligo - zgrzyt
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    mialem to samo ...... jak jescze bez pko bp
    teraz z dnia na dzien chyba gorzej ...........

    --
    Mario
    Użytkownik <m...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:b9qad8$e7g$1@absolut.sgh.waw.pl...
    > Cześć,
    >
    > Przydarzyła mi się ciekawa historia. 8 kwietnia osobiście złożyłem
    > na Wspólnej dyspozycję zamknięcia konta firmowego w Inteligo.
    > Zgodnie z regulaminem 8 maja konto powinno być zamknięte. Tymczasem
    > firma z którą współpracuję wykonała właśnie 8 maja przelew na to
    > konto z rozpędu.
    >
    > No więc łapię za telefon, dzwonię i się pytam co z tymi pieniędzmi.
    > Okazuje się, że jeśli zostaną zaksięgowane to automatycznie powinny
    > zostać przelane w momencie zamknięcia konta na rachunek podany
    > w dyspozycji zamknięcia. Mogły też nie zostać zaksięgowane (bo
    > konto już zamknięte) i wtedy wróciłyby do nadawcy.
    >
    > Nadawcę sprawdzałem codziennie i nic nie wróciło. Na konto podane
    > na dyspozycji też nic nie wpłynęło. No to się w końcu wkurzyłem
    > i dzwonię tam dzisiaj, opisuję o co chodzi, a Pani na to:
    >
    > "Pieniądze są na rachunku od 8 maja, ale nie zostały przelane, bo
    > musimy potwierdzić numer rachunku z dyspozycji"
    >
    > No to się pytam, dlaczego nie potwierdzają??? Dlaczego nikt się ze
    > mną nie kontaktuje???
    >
    > "..." (czyli brak odpowiedzi)
    >
    > Więc czym prędzej potwierdziłem ten numer. I dopiero kiedy się
    > rozłączyłem pomyślałem o tym, że powinienem był poprosić o
    > naliczenie odsetek za te dni, kiedy bezprawnie je sobie tam
    > trzymali...
    >
    > Historyjka potwierdza jedynie, że podjąłem słuszną decyzję
    > rezygnując z ich usług.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Paweł


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1