eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie konta firmowego w Inteligo - zgrzytRe: Zamykanie konta firmowego w Inteligo - zgrzyt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!not-for-mail
    From: "MOIF" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamykanie konta firmowego w Inteligo - zgrzyt
    Date: Tue, 13 May 2003 13:46:16 +0200
    Organization: IF
    Lines: 47
    Message-ID: <b9qlur$qtr$1@news.supermedia.pl>
    References: <b9qad8$e7g$1@absolut.sgh.waw.pl>
    Reply-To: "MOIF" <m...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: minhoong.cza.warszawa.supermedia.pl
    X-Trace: news.supermedia.pl 1052826397 27579 212.75.118.18 (13 May 2003 11:46:37 GMT)
    X-Complaints-To: n...@s...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 May 2003 11:46:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:240856
    [ ukryj nagłówki ]

    mialem to samo ...... jak jescze bez pko bp
    teraz z dnia na dzien chyba gorzej ...........

    --
    Mario
    Użytkownik <m...@s...sgh.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:b9qad8$e7g$1@absolut.sgh.waw.pl...
    > Cześć,
    >
    > Przydarzyła mi się ciekawa historia. 8 kwietnia osobiście złożyłem
    > na Wspólnej dyspozycję zamknięcia konta firmowego w Inteligo.
    > Zgodnie z regulaminem 8 maja konto powinno być zamknięte. Tymczasem
    > firma z którą współpracuję wykonała właśnie 8 maja przelew na to
    > konto z rozpędu.
    >
    > No więc łapię za telefon, dzwonię i się pytam co z tymi pieniędzmi.
    > Okazuje się, że jeśli zostaną zaksięgowane to automatycznie powinny
    > zostać przelane w momencie zamknięcia konta na rachunek podany
    > w dyspozycji zamknięcia. Mogły też nie zostać zaksięgowane (bo
    > konto już zamknięte) i wtedy wróciłyby do nadawcy.
    >
    > Nadawcę sprawdzałem codziennie i nic nie wróciło. Na konto podane
    > na dyspozycji też nic nie wpłynęło. No to się w końcu wkurzyłem
    > i dzwonię tam dzisiaj, opisuję o co chodzi, a Pani na to:
    >
    > "Pieniądze są na rachunku od 8 maja, ale nie zostały przelane, bo
    > musimy potwierdzić numer rachunku z dyspozycji"
    >
    > No to się pytam, dlaczego nie potwierdzają??? Dlaczego nikt się ze
    > mną nie kontaktuje???
    >
    > "..." (czyli brak odpowiedzi)
    >
    > Więc czym prędzej potwierdziłem ten numer. I dopiero kiedy się
    > rozłączyłem pomyślałem o tym, że powinienem był poprosić o
    > naliczenie odsetek za te dni, kiedy bezprawnie je sobie tam
    > trzymali...
    >
    > Historyjka potwierdza jedynie, że podjąłem słuszną decyzję
    > rezygnując z ich usług.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Paweł


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1