  • 11. Data: 2009-01-20 15:54:21
    Temat: Re: Zamykanie konta - usuwanie danych
    Od: " finder24" <f...@g...pl>

    > Raczej niemożliwe- bank nie usunie tych danych, ew. zarchiwizuje.. Bank musi
    > przechowywac historię operacji i temu podobne dane. Jest to niezbędne i jak
    > najbardziej logiczne(moze byłes ich nierzetelnym klientem a za rok złozysz
    > wniosek o kolejny produkt). Nie może tych danych wykorzystywac w celach np
    > marketingowych jesli sobie tak zastrzegłeś.

    Jeśli przez archiwizację rozumieć jakieś systemy, do których dostęp jest
    ściśle chroniony to w porządku. Rozumiem wszystkie argumenty, że dane mogą być
    potrzebne prokuraturze czy innym instytucjom śledzącym różne przekręty i
    machloje. Jedyne o co mi chodzi to ustrzeżenie się przed jakimś
    niekontrolowanym wyciekiem albo wglądem do moich danych przez szeregowych
    pracowników pomimo nieposiadania przeze mnie żadnych produktów bankowych.
    Krótko mówiąc, nie chciałbym żeby Pani w okienku mogła dowolnie przeglądać
    moje dane po likwidacji wszelkich powiązań z daną instytucją. A to, że one
    będą zarchiwizowane jest całkowicie zrozumiałe.

    finder24

  • 12. Data: 2009-01-20 18:23:25
    Od: Końrad N.S. <fajne laski moga pisac: najswiezy@op.pl>

    Użytkownik " finder24" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktoś z Was próbował kiedyś wpłynąć na usunięcie swoich danych osobowych z
    > systemów informatycznych banku po zlikwidowaniu czy jakichkolwiek innych
    > produktów bankowych?

    a nie masz na myśli czasem zaprzestania obróbki i wykorzystania tych danych do
    celów marketingowo-bełkotliwych o super produktach danego banku?

    --

    idiotom zawsze przyznaję rację