eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć › Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć
    From: z...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zamykanie konta w ZmyleniumBanku po to aby je znowu otworzyć
    Date: Wed, 24 Mar 2010 11:49:06 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    jest promocja, rok Konta Premium gratis
    kiedyś miałem u nich konto osobiste zlikwidowałem
    zostawiając sobie oszczędnościowe, obecnie nie
    spełniam warunków promocji (brak jakiegokolwiek
    produktu) więc 24 lutego złożyłem dyspozycję
    zamknięcia rachunku oszczędnościowego.

    I tak się zastanawiam, co będzie dalej?
    Załapię się na warunki promocji?

    Napisane ciut potoczną polszczyzną zdanie na www
    brzmi "Jeżeli nie masz JESZCZE żadnego produktu"
    czy to znaczy że jak kiedyś miałem, to odpadam?

    A może ktoś z Was wcześniej ode mnie znalazł się
    w podobnej sytuacji: tzn. zamknął by otworzyć?
    Jeśli tak, proszę podzielić się doświadczeniem:
    czy udało się? czy jednak bank odmówił / albo nic
    nie mówiąc, po prostu otworzył i naliczył opłaty?