  • 21. Data: 2010-06-11 09:33:39
    Temat: Re: Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Mam obowiązek czytania wszystkich postów leszczu?

    DJ

  • 22. Data: 2010-06-11 10:04:05
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    A ja jestem przekonany, że gdyby doszło do debaty rozum-Ty, to płakałbyś jak
    dziecko szukając nieistniejących argumentów na obronę głupoty własnej i
    Twoich idoli.

    Kolego DJ - zmień ton swoich wypowiedzi, bo obrzucaniem innych inwektywami i
    chamstwem nic nie wskórasz.
    Jak na razie to Twoi idole ponieśli klęskę polityczną więc nie masz żadnych
    merytorycznych argumentów za ich gloryfikacją.

  • 23. Data: 2010-06-11 10:28:49
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z moja
    ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic ,ale do czego ? do kogo ?
    po co ?

  • 24. Data: 2010-06-11 10:33:42
    Od: " az" <a...@N...gazeta.pl>

    roman ban <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z moja
    > ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic ,ale do czego ? do kogo ?
    > po co ?

    Masz całkowitą racje, nie ma po co wracać, nikt tu za tobą nie tęskni.
    Miałeś nadzieje wrócić do gotowego eldorado? Jakbyś nie uciekał jak
    szczur z tonacego okrętu, to byś wiedział co nam odwala.

  • 25. Data: 2010-06-11 10:52:18
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    roman ban wrote:

    > totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z
    > moja
    > ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic ,ale do czego ? do
    > kogo ? po co ?

    Żyło się bez Ciebie 21, to się i pożyje 121. Porzuć ten dylemat i zajmij się
    czymś innym. Ja żyje w Polsce i robię wszystko by mnie się tu podobało, o
    Tobie zapomniałem.

  • 26. Data: 2010-06-11 13:08:27
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "roman ban" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moja
    > ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic ,ale do czego ? do

    Ja ani ojczyzna za Tobą nie tęsknimy. Siedź sobie na zmywaku. Po 21 latach
    nieobecności, to trochę niesmacznie przypisywać sobie prawo do nazywania
    Polski ojczyzną...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 27. Data: 2010-06-11 13:17:46
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    kc <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Zarówno J.Kaczyński jak i o.Rydzyk doskonale wiedzą, że z inteligentnym i
    błyskotliwym posłem PO nie mieliby żadnych szans.

    A ty skąd to wiesz, że oni wiedzą?

    Na szczęście dla wyżej wymienionych nie grozi im bezpośrednia konfrontacja z
    J.Palikotem np. w debacie telewizyjnej.
    Wióry by z nich obydwóch leciały na wszystkie strony :-)
    Jestem przekonany, że pokonał by ich obu z łatwością. Pamiętam jakiś czas temu
    gdy Palikot był gościem w programie "Teraz my" i odpowiadając na pytania
    Sekielskiego i Morozowskiego dał kapitalne uzasadnienie szkodliwości
    działalności politycznej o.Rydzyka prowadzonej na antenie Radia Maryja.

    Pamiętam jak w 2007r. w czasie kampanii wyborczej D.Tusk zaproponował debatę z
    słuchaczami i słuchaczkami Radia Maryja.
    Oczywiście o.Rydzyk odmówił, bo bał się że Tusk rozjedzie ich guru jak czołg i
    przy okazji może choć paru osobom otworzą się szerzej horyzonty myślowe :-)

  • 28. Data: 2010-06-11 13:30:21
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    DJ (Dominik) pisze:

    > Jeśli w Twoim pojmowaniu przyzwoitości zupełnie zrozumiałe jest kpienie z
    > czyjejś śmierci, to chyba coś nie tak.
    >
    > DJ

    nie kpie z czyjes smierci a tylko z miejsca w ktorym spoczywa i do
    ktorego zostal wepchniety na sile. pisalem tez ze za jego zaslugi
    powinien spoczac albo na powazkach albo w krypcie prezydenckiej... bo
    sie mu nalezalo, glownie za udzial w solidarnosci.

    jeszcze raz: Lech Kaczynski byl czlowiekiem zasluzonym dla Polski. ale
    tylko zasluzonym.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    pisu nie trawie bo to banda donosicieli i konfidentow. a pisze z
    wlasnego doswiadczenia

  • 29. Data: 2010-06-11 13:38:39
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    roman ban pisze:
    > totalny debilizm -wam juz tutaj adwala na maxa -PYTAM SIE ? co bedzie z moja
    > ojczyzna -niema mnie juz 21 lat czekam by powrocic ,ale do czego ? do kogo ?
    > po co ?

    przynajmniej daleko nie masz ;) Eschborn(Gm) (lub okolice) to tylko
    kilka godzin do PL;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 30. Data: 2010-06-11 13:42:49
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisał(a):

    > Ja ani ojczyzna za Tobą nie tęsknimy. Siedź sobie na zmywaku. Po 21 latach
    > nieobecności, to trochę niesmacznie przypisywać sobie prawo do nazywania
    > Polski ojczyzną...

    Oj, chyba zagalopowaliście się, bo to nie jest linia "naszej" partii. Polacy
    mieli wracać, a nie wyjeżdżać.

    Ale co z np. Sikorskim, Rostowskim? Też chyba byłoby lepiej bez nich. Taki
    wniosek z waszych wypowiedzi.

    kc