  • 11. Data: 2010-06-10 14:28:00
    Temat: Re: Zapach likwidacji - Smoleńsk 10 kwietnia 2010
    Od: ell_studente <e...@o...pl>

    SlawcioD w Twoim liscie z dnia 2010-06-10 15:52 bylo napisane:

    acji/

    > wszyscy wiemy ze Pilsudski chcial miec zawsze zimnego lecha pod reka...;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. moj zimny lech lezy w lodowce...

    i Bloody Mary :)

  • 12. Data: 2010-06-10 19:56:04
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > i Bloody Mary :)

    Obyście nigdy nie doświadczyli kpin ze śmierci własnych rodziców lub
    bliskich, wy mali podli ludzie.
    DJ

  • 13. Data: 2010-06-10 19:58:51
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "DJ(Dominik)" <d...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Obyście nigdy nie doświadczyli kpin ze śmierci własnych rodziców lub
    > bliskich, wy mali podli ludzie.
    > DJ

    Twoje oburzenie jest śmieszne.
    Inne kurostwo tolerujesz bez beknięcia.

  • 14. Data: 2010-06-10 19:59:52
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Bek

  • 15. Data: 2010-06-10 20:03:16
    Od: " az" <a...@N...gazeta.pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    > Obyście nigdy nie doświadczyli kpin ze śmierci własnych rodziców lub
    > bliskich, wy mali podli ludzie.
    > DJ

    Spokojnie Dominik, nikt postepujacy normalnie,
    nie bedzie doswiadczal takich kpin.
    Akcja wywołuje reakcje.
    Jeżeli z kogoś zupełnie przeciętnego jako polityka,
    robi się bohatera narodowego, trzeba się liczyć
    z kpiną. To zupełnie zrozumiała reakcja.

  • 16. Data: 2010-06-10 20:16:46
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl>

    > Palikot to niesamowicie inteligentny, dowcipny i błyskotliwy facet. On nie
    > poszedł w politykę dla pieniędzy czy koryta bo dużo wcześniej dorobił się
    > dużego majątku własnym talentem i pracowitością.

    palikot zaczynał jako student pracując dla baltony (wg jego własnych
    słów w książce "ja palikot"). baltona była mocno obsadzona przez ludzi z
    wsi. tam też dorobił się pierwszych pieniędzy i kontaktów, które
    bardziej pomogły mu w biznesie niż wrodzona błyskotliwość.

    g.

  • 17. Data: 2010-06-10 20:41:21
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    XXL <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > A co masz do J.Palikota?

    A to, że pasuje do niego jak ulał ten termin:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    Miejsce trollowania: wp.pl., gazeta.pl, onet.pl, Poletko pana P., chamskie
    happeningi

    >Oglądałem go ostatnio w programie K.Wojewódzkiego

    czy J.Wojewódzkiego? Kuba to chyba od Jakuba, zawsze tak mi się wydawało.

    > Zarówno J.Kaczyński jak i o.Rydzyk doskonale wiedzą, że z inteligentnym i
    > błyskotliwym posłem PO nie mieliby żadnych szans.

    A ty skąd to wiesz, że oni wiedzą?

    pozdrawiam
    kc

  • 18. Data: 2010-06-11 08:38:17
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

> [...]
    > Jeżeli z kogoś zupełnie przeciętnego jako polityka,
    > robi się bohatera narodowego, trzeba się liczyć
    > z kpiną. To zupełnie zrozumiała reakcja.

    Jeśli w Twoim pojmowaniu przyzwoitości zupełnie zrozumiałe jest kpienie z
    czyjejś śmierci, to chyba coś nie tak.

    DJ

  • 19. Data: 2010-06-11 09:11:08
    Od: " az" <a...@N...gazeta.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

    > Jeśli w Twoim pojmowaniu przyzwoitości zupełnie zrozumiałe jest kpienie z
    > czyjejś śmierci, to chyba coś nie tak.
    >
    > DJ

    Nie manipuluj kolego. Zacznij myśleć samodzielnie. Ani słowa nie powiedziałem
    o przyzwoitości. Możę mi powiesz, czy przyzwoitym jest wykorzystywanie smierci
    w rozgrywkach politycznych? Czy przyzwoitym jest robienie na siłe bohatera
    narodowego z przecietniaka, tylko dlatego, że tragicznie zmarł a
    jego ,,ambitny,, brat ma pomysł na zafałszowanie historii?
    O jakiej przyzwoitości mówisz?
    Ja nie kpie z niczyjej śmierci, ale nie pozwole też, żeby ktokolwiek
    kpił z mojej inteligencji i robił mi wode z mózgu.

  • 20. Data: 2010-06-11 09:11:45
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "DJ (Dominik)" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli w Twoim pojmowaniu przyzwoitości zupełnie zrozumiałe jest kpienie z
    > czyjejś śmierci, to chyba coś nie tak.
    >
    > DJ

    Jak szmata tu pluła na Karpiniuka, to siedziałes cicho.
    Taka właśnie jest wasza pisowska moralność.