  • 11. Data: 2008-12-12 05:29:57
    Temat: Re: Zapis nazwisk na kartach i umowach bankowych
    Od: "JanKo" <b...@m...pl>

    Agent Krzysztof Halasa nadaje:

    > A co ma do tego jakis dowod?

    Podobno jakieś zacofane banki jeszcze niedawno wymagały okazania DO przy
    podpisywaniu umów ale teraz, w nowej erze bankowości, pewnie to już
    przeszłość...

  • 12. Data: 2008-12-12 05:38:56
    Od: "JanKo" <b...@m...pl>

    Agent MK nadaje:

    > Na karcie tez bedzie recznie wyryte? ;)

    Za mała jest na kartę, na razie ma tylko akt urodzenia, a jak poradzili
    sobie w Child Benefit i Child Supplement nie wiadomo ;-)

    "- Ksheeeekoshh Bshe... Pshen chick...
    - Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, proszę pana..."

  • 13. Data: 2008-12-12 07:44:51
    Od: k...@o...pl

    On 11 Gru, 20:41, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Moje imię + nazwisko nie mieszczą się na karcie. Czy to oznacza, że bank
    > powinien specjalnie dla mnie zmienić produkcję kart ? :)
    Właśnie...co się robi w takiej sytuacji? Pierwsza litera imienia i
    nazwisko???

  • 14. Data: 2008-12-12 17:31:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@o...pl pisze:
    > Właśnie...co się robi w takiej sytuacji? Pierwsza litera imienia i
    > nazwisko???

    U mnie tak jest. Ale może być inaczej (w Millenium może być np. dowolnie
    tak samo w Citi).

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-12-12 21:59:01
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    JanKo pisze:

    > Prawo do używania imienia i nazwiska w brzmieniu ojczystym jest
    > konstytucyjnie chronionym prawem każdego obywatela (art. 1 i 47
    > Konstytucji RP)

    Jak wywnioskowałeś powyższe stwierdzenie na podstawie podanych artykułów????

    Art. 1.
    Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich obywatel

    Art. 47.
    Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego,
    czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 16. Data: 2008-12-13 10:36:31
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i
    > dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym.

    Ty tak na poważnie???
    Chyba wczoraj za długo imprezowałeś, "ochrona dobrego imienia" nijak nie
    znaczy "prawidłowa pisownia nazwiska".

    k.

  • 17. Data: 2008-12-13 10:37:38
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "kashmiri" <n...@n...com> wrote in message

    > "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

    > Ty tak na poważnie???
    > Chyba wczoraj za długo imprezowałeś, "ochrona dobrego imienia" nijak nie
    > znaczy "prawidłowa pisownia nazwiska".

    (Miało być pod postem JanKo).

  • 18. Data: 2008-12-13 13:44:15
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Teraz są mądrzejsze: musisz podpisać zgodę na skserowanie DO, jeśli nie podpiszesz,
    to nie otworzysz konta.

    -----