  • 11. Data: 2010-05-24 23:23:47
    Temat: Re: Zapisanie nr KK na HDD - bezpieczenstwo?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (25.05.2010 00:22), scream wrote:

    > Oczywiście. Natomiast nawet po podaniu hasła głównego zwykłe hasło
    > dostępowe do jakiejś strony jest wklejane przez Operę w odpowiednie pole
    > formularza na danej stronie. I to hasło z formularza można sobie odczytać
    > zwykłym javascriptem.

    Równie dobrze można odczytać javascriptem ręcznie wpisywane hasło.

    p. m.

  • 12. Data: 2010-05-25 06:59:23
    Od: Kuba Kozak <k...@g...com>

    Dnia 25.05.2010 scream <n...@p...pl> napisał/a:

> [...]
    > formularza na danej stronie. I to hasło z formularza można sobie odczytać

    Ja tu nie widzę różnicy pomiędzy wpisywaniem ręcznie takiego
    hasła a wklejaniem go przez przeglądarkę.

    --
    Kuba Kozak
    Raport: Czy wiesz jak przygotować swój komputer firmowy na utratę danych?

  • 13. Data: 2010-05-25 08:56:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 25 May 2010 06:59:23 +0000 (UTC), Kuba Kozak napisał(a):

    > Ja tu nie widzę różnicy pomiędzy wpisywaniem ręcznie takiego
    > hasła a wklejaniem go przez przeglądarkę.

    No właśnie, więc na nic Twoje skomplikowane master-hasło, skoro ja w paru
    linijkach kodu mogę je sobie ukraść :)

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2010-05-25 09:01:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > No właśnie, więc na nic Twoje skomplikowane master-hasło, skoro ja w paru
    > linijkach kodu mogę je sobie ukraść :)

    Ale *TAK SAMO* możesz je ukraść gdyby je wpisywał z palca.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 15. Data: 2010-05-25 09:41:48
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 25 May 2010 11:01:38 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale *TAK SAMO* możesz je ukraść gdyby je wpisywał z palca.

    Owszem. Właśnie dlatego napisałem tak jak napisałem.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2010-05-25 10:09:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    scream <n...@p...pl> writes:

    > Owszem. Właśnie dlatego napisałem tak jak napisałem.

    #v+
    Nie polecam zapisywania ważnych haseł w Operze, gdyż można odczytać
    gwiazdki za pomocą javascriptu,
    #v-

    Nie wiem jak ty, ale mi to zdanie sugeruje, że zapisywanie haseł jest
    (pod tym względem) bardziej niebezpieczne od ich wklepywania.

    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 17. Data: 2010-05-25 10:11:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 25 May 2010 12:09:52 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie wiem jak ty, ale mi to zdanie sugeruje, że zapisywanie haseł jest
    > (pod tym względem) bardziej niebezpieczne od ich wklepywania.

    no, moze :)

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2010-05-25 16:48:40
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 24 Maj, 17:37, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    wrote:

    > Jeśli nie znasz żadnego takiego programu, to poczytaj np: o
    KeePass:http://keepass.info

    Rowniez polecam KeePass. Korzystam od lat :)

    Pozdrawiam
    Rafal