eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZasłyszane w Polbanku...Zasłyszane w Polbanku...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zasłyszane w Polbanku...
    Date: Fri, 16 Jan 2009 15:12:50 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <gkq4l3$c8i$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: plonk.tvk.torun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1232115171 12562 217.173.176.5 (16 Jan 2009 14:12:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jan 2009 14:12:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:470115
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej!

    W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
    cierpliwie wszystko tłumaczy...
    Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
    Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
    Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
    godzinę i nic!".
    Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
    konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."

    Uśmiałem się... ;-)

    --
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1