  • 1. Data: 2007-12-12 20:29:09
    Temat: Zaswiadczenie z LUKAS Bank o braku zadłużenia- skandal
    Od: "td" <d...@i...pl>

    Witam..
    Prosze o pomoc osoby ktore chcialy otrzymac z LUKAS Banku zaswiadczenie
    o braku zobowiazan wobec banku.
    od 10 lat jestem stalym klientem tego banku i nigdy nie mialem problemow
    ze splata i terminami splaty kredytow.
    22 listopada zlozylem dyspozycje pod nr tel 713549444 (rozliczenie kredytow)
    zeby wyslano mi zaswiadczenie o splaconym ostatnim kredycie w banku.
    Ustnie poinformowano mnie ze jest OK i jestem "czysty" ale zaswiadczenia nie
    mam do dzis. Dzwonilem juz kilka razy i za kazdym razem tlumacze od nowa bo
    jest inny konsultant. Mialo mnie to kosztowac 20zl a druk wplaty byc w
    kopercie.
    Poinformowano mnie ze pewnie Poczta Polska jest winna i ze Lukas wysyla
    listem zwyklym.
    Jezeli nie dotarlo do mnie to jak mam za to zaplacic ????????
    I jaki dowod ma bank ze dotarlo do mnie pismo????
    Przez ten swistek moge stracic inwestycje warta 200tys zl
    Czy moge podac bank do sądu i walczyc o odszkodowanie?
    pzdr

  • 2. Data: 2007-12-12 20:35:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "td" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy moge podac bank do sądu i walczyc o odszkodowanie?

    Jak chcesz walczyć, to rusz w końcu swoje 4 litery i wyślij ten wniosek
    listem poleconym, jaki masz dowód, że w ogóle starałeś się o taki wniosek?

  • 3. Data: 2007-12-12 20:43:26
    Od: "td" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jak chcesz walczyć, to rusz w końcu swoje 4 litery i wyślij ten wniosek
    > listem poleconym, jaki masz dowód, że w ogóle starałeś się o taki wniosek?

    A taki ze zlozylem dyspozycje telefonicznie w dziale rozliczen a rozmowa
    byla nagrywana
    przez pracownika banku za moja zgoda.
    Mam dowody nie tylko banki moga sobie nagrywac

  • 4. Data: 2007-12-12 20:45:11
    Od: "td" <d...@i...pl>

    > A taki ze zlozylem dyspozycje telefonicznie w dziale rozliczen a rozmowa
    > byla nagrywana
    > przez pracownika banku za moja zgoda.
    > Mam dowody nie tylko banki moga sobie nagrywac

    Dodam ze w Banku Spoldzielczym czekalem 30 min i na miejscu mi wystawili
    a PKO BP SA potrzebowal 2 dni.

  • 5. Data: 2007-12-12 20:55:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Gru, 21:43, "td" <d...@i...pl> wrote:
> [...]
    > byla nagrywana
    > przez pracownika banku za moja zgoda.
    > Mam dowody nie tylko banki moga sobie nagrywac

    Czy podaja numer zgloszenia, na ktory mozesz sie powolac i zostalo to
    nagrane przez ciebie?
    sprawa moze byc ciekawa w sadzie, jesli udowodnisz, ze jest to
    nagranie rzeczywistej rozmowy z bankiem a nie nagrana scenka - numer
    zgloszenia bedzie wtedy "bezcenny".

    Chociaz nie wiem, czy za nieprzyslanie czystego blankietu na wplate
    uda sie cos wyegzekwowac sadownie - chyba, ze blankiet mial byc razem
    z zalaczonym zaswiadczeniem.

  • 6. Data: 2007-12-12 20:58:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    td napisał(a):
    > Czy moge podac bank do sądu i walczyc o odszkodowanie?

    Podac do sadu mozesz prawie kazdego i mozesz w owym sadzie walczyc o co
    tylko chcesz.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-12-12 21:04:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Gru, 21:58, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Podac do sadu mozesz prawie kazdego i mozesz w owym sadzie walczyc o co
    > tylko chcesz.

    Dobrze, ze banki nie moga kandydowac do Sejmu ;)

  • 8. Data: 2007-12-12 21:04:46
    Od: "td" <d...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On 12 Gru, 21:43, "td" <d...@i...pl> wrote:
> [...]

    Chociaz nie wiem, czy za nieprzyslanie czystego blankietu na wplate
    uda sie cos wyegzekwowac sadownie - chyba, ze blankiet mial byc razem

    Tak mial byc z zaswiadczeniem na kwote 20zl.
    Na moje pytanie czy zostalo to wyslane listem poleconym odpowiedz brzmiala
    cyt." Listem zwyklym, Lukas nie bawi sie w polecone"
    To po pierwsze jak Lukas udowodni ze to otrzymalem????????
    Po drugie jesli nigdy nie dojdzie, to pewnie Lukas bedzie domagal sie
    zaplaty tak jakby zostalo to wyslane???
    Rozumiecie cos z takiego podejscia?

  • 9. Data: 2007-12-12 21:05:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Dobrze, ze banki nie moga kandydowac do Sejmu ;)

    Akurat to w procesie cywilnym nie ma znaczenia.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-12-12 21:23:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Gru, 22:05, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Akurat to w procesie cywilnym nie ma znaczenia.

    Masz racje.