  • 1. Data: 2009-08-05 18:24:53
    Temat: Zawis Eurobanku?
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    Czy macie problemy z zalogowaniem do Eurobanku online? Mi odrzuca od
    kilku godzin próby zalogowania twierdząc, że podaję błędne dane
    identyfikacyjne.
    Naturalnie, próba połączenia ze wsparciem pod 801 703 603 jest
    bezskuteczna - konsultanci nie łączą się.

    pzdr

  • 2. Data: 2009-08-05 18:46:50
    Temat: Re: Zawis Eurobanku?
    Od: "Jan" <p...@k...pl>

    3 proba powoduje zablokowanie konta. Wiec z pewnoscia masz zablokowane
    konto. Ale spoko. Miałem to samo. Gdzies musiales zrobic blad.
    prawdopodobnie pinu w tokenie nie podwejdz na chat eurobanku. tam Ci
    powiedza numer na mlinie Eurobanku ( nie ten 801) Wyspowiadaja cie z
    identyfikatora kodow , imie ojca , matki itp. I odblokuja.
    Cierpliwosci i zacznie dzialac.

  • 3. Data: 2009-08-06 05:19:38
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    mmartyn wrote:

> [...]
    > identyfikacyjne.
    > Naturalnie, próba połączenia ze wsparciem pod 801 703 603 jest
    > bezskuteczna - konsultanci nie łączą się.

    Kilka razy miałem taką sytuację,że pomimo podania prawidłowych danych
    system nie chciał mnie zalogować informując o wskazanym kontakcie z
    konsultantami w przypadku powtórki z rozrywki ;-) .I nawet 3 krotne podanie
    wg.systemu nieprawidłowych(wg.mnie prawidłowych)danych nie spowodowało
    zablokowania konta.Ale czym to było spowodowane już nie dociekałem-zabrakło
    czasu :-).