-
1. Data: 2009-08-05 18:24:53
Temat: Zawis Eurobanku?
Od: mmartyn <m...@g...com>
Czy macie problemy z zalogowaniem do Eurobanku online? Mi odrzuca od
kilku godzin próby zalogowania twierdząc, że podaję błędne dane
identyfikacyjne.
Naturalnie, próba połączenia ze wsparciem pod 801 703 603 jest
bezskuteczna - konsultanci nie łączą się.
pzdr
-
2. Data: 2009-08-05 18:46:50
Temat: Re: Zawis Eurobanku?
Od: "Jan" <p...@k...pl>
3 proba powoduje zablokowanie konta. Wiec z pewnoscia masz zablokowane
konto. Ale spoko. Miałem to samo. Gdzies musiales zrobic blad.
prawdopodobnie pinu w tokenie nie podwejdz na chat eurobanku. tam Ci
powiedza numer na mlinie Eurobanku ( nie ten 801) Wyspowiadaja cie z
identyfikatora kodow , imie ojca , matki itp. I odblokuja.
Cierpliwosci i zacznie dzialac.
-
3. Data: 2009-08-06 05:19:38
Temat: Re: Zawis Eurobanku?
Od: namikk <n...@p...onet.pl>
mmartyn wrote:
> Czy macie problemy z zalogowaniem do Eurobanku online? Mi odrzuca od
> kilku godzin próby zalogowania twierdząc, że podaję błędne dane
> identyfikacyjne.
> Naturalnie, próba połączenia ze wsparciem pod 801 703 603 jest
> bezskuteczna - konsultanci nie łączą się.
>
> pzdr
Kilka razy miałem taką sytuację,że pomimo podania prawidłowych danych
system nie chciał mnie zalogować informując o wskazanym kontakcie z
konsultantami w przypadku powtórki z rozrywki ;-) .I nawet 3 krotne podanie
wg.systemu nieprawidłowych(wg.mnie prawidłowych)danych nie spowodowało
zablokowania konta.Ale czym to było spowodowane już nie dociekałem-zabrakło
czasu :-).
Pozdrawiam