eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZawis Eurobanku?Re: Zawis Eurobanku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!no
    t-for-mail
    From: namikk <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zawis Eurobanku?
    Date: Thu, 06 Aug 2009 07:19:38 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <h5dper$nos$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <2...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.1.60.214
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1249536283 24348 83.1.60.214 (6 Aug 2009 05:24:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Aug 2009 05:24:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496565
    [ ukryj nagłówki ]

    mmartyn wrote:

    > Czy macie problemy z zalogowaniem do Eurobanku online? Mi odrzuca od
    > kilku godzin próby zalogowania twierdząc, że podaję błędne dane
    > identyfikacyjne.
    > Naturalnie, próba połączenia ze wsparciem pod 801 703 603 jest
    > bezskuteczna - konsultanci nie łączą się.
    >
    > pzdr

    Kilka razy miałem taką sytuację,że pomimo podania prawidłowych danych
    system nie chciał mnie zalogować informując o wskazanym kontakcie z
    konsultantami w przypadku powtórki z rozrywki ;-) .I nawet 3 krotne podanie
    wg.systemu nieprawidłowych(wg.mnie prawidłowych)danych nie spowodowało
    zablokowania konta.Ale czym to było spowodowane już nie dociekałem-zabrakło
    czasu :-).

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1