  • 21. Data: 2007-05-21 15:32:19
    Temat: Re: Zdolność kredytowa a KK
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:f2s8a7$pen$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdziłem na swoim raporcie i BRE podaje wysokość limitu KK.
    > marekz

    jakiego limitu KK:
    - przyznanego w umowie
    - dostępnego
    - transakcyjnego

    bo się zamotałem...

  • 22. Data: 2007-05-21 15:36:31
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:4651ac67$3@news.home.net.pl...
    > ale z tą uwagą w nawiasie zgodzić się nie mogę, bo w praktyce
    > wykorzystany limit można nie tylko spłacić, ale też w dowolnym momencie
    > nadpłacić, a przez odpowiednie zmanipulowanie transakcyjnym można
    > autoryzować transakcję większą kwotą od przyznanego limitu kredytowego,
    > czyli przy nadpłacie udostępniony limit kredytowy może być większy od
    > przynanego w umowie, co w sposób nieco pokrętny dowodzi ta strona
    > http://demo.mbank.com.pl/pomoc/kk/limity-k2.html
    > Pozdr.
    > K.K.

    "Ustawiając większe "obecne" limity autoryzacyjne pamiętaj jednak, że
    limitem nadrzędnym jest limit kredytowy, którego nie można przekraczać
    dokonując transakcji."

    Co to oznacza w praktyce? Że nie ma fizycznego ograniczenia? A co jeśli
    przekroczę ten w umowie... dajmy na to 5k? Strzelać będą, czy może system
    nie pozwoli?
    R.

  • 23. Data: 2007-05-21 15:44:37
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Robert.I <b...@K...pl> napisał(a):

    > Co to oznacza w praktyce? Że nie ma fizycznego ograniczenia? A co jeśli
    > przekroczę ten w umowie... dajmy na to 5k? Strzelać będą, czy może system
    > nie pozwoli?

    Sadze, ze masz to opisane w pelnej TOiP do danej KK.

  • 24. Data: 2007-05-21 15:59:28
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w
    wiadomości news:f2sdtk$j8v$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > jakiego limitu KK:
    > - przyznanego w umowie

    Tego tak.

    > - dostępnego

    Tego też. Na każdy miesiąc jest podane na ile KK jest zadłuzona.

    > - transakcyjnego

    Tego oczywiście nie, bo możesz go zmieniac co 5 minut...

    marekz

  • 25. Data: 2007-05-21 16:29:34
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    > Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w wiadomości
    > Tego tak.
    10k
    > Tego też. Na każdy miesiąc jest podane na ile KK jest zadłuzona.
    40k

    Który teraz?

    R.

  • 26. Data: 2007-05-21 16:34:35
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f2sep5$nok$1@inews.gazeta.pl...
    > Sadze, ze masz to opisane w pelnej TOiP do danej KK.

    mam
    PRzekroczenie limitu 30 PLN

  • 27. Data: 2007-05-21 16:39:28
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Robert.I" <b...@K...pl> napisał w
    wiadomości news:f2sh8v$kid$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > 10k
    > 40k
    >
    > Który teraz?
    >
    > R.

    Gdyby to rzeczywiście zaistniało to obydwa. Jednak taka sytuacja
    nie jest możliwa w normalnych warunkach. Nie jest mozliwe
    wygenerowanie zadłużenia 40k na karcie z limitem 10k (tzn. jest
    mozliwe ale bardzo trudne, trzeba by wykonać wiele
    nieautoryzowanych transakcji w dostatecznie krótkim odstepie
    czasu).

    Chyba, że miałeś na myśli nadpłatę na karcie na 30k, co daje limit
    dostępny 40k. To wtedy jako że nie ma zadłużenia, dla tej chwili
    ten drugi parametr będzie wynosił zero.

    marekz

  • 28. Data: 2007-05-22 04:24:59
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

> [...]
    > 40k na karcie z limitem 10k (tzn. jest mozliwe ale bardzo trudne, trzeba
    > by wykonać wiele nieautoryzowanych transakcji w dostatecznie krótkim

    nie, nie ma nadpłaty.
    NO.. tak jest, nie wiem jak, skąd i dlaczego i to mnie martwi...

    R.

  • 29. Data: 2007-05-25 04:36:57
    Od: "Bernard" <s...@w...fr>

    Bonjour parlez vous francais ?
    je recherche un ou une interprete pour le travail en Pologne

    merci

    cordialement

    f2s0mt$k4u$...@i...gazeta.pl...