  • 1. Data: 2006-11-13 12:47:40
    Temat: Zdolnosc kredytowa a male dziecko
    Od: Arek <a...@w...pl>

    Mam pytanie, Chcialbym wziasc kredyt hipoteczny na budowe domu, jak
    wyglada ocena zdolnosci kredytowej przez bank jesli chodzi o male
    dzieci. W tej chwili jestesmy tylko we dwoje z zona, ale gdy bede bral
    kredyt na poczatku przyszlego roku na swiat przyjdzie nasza coreczka,
    czy banki oceniajac zdolnosc kredytowa przyjmuja takie dziecko jak
    dorosla osobe ( np. mnie lub zone)?

  • 2. Data: 2006-11-13 13:06:22
    Temat: Re: Zdolnosc kredytowa a male dziecko
    Od: Janek Pradera <s...@g...pl>

    Arek napisał(a):
> [...]
    > kredyt na poczatku przyszlego roku na swiat przyjdzie nasza coreczka,
    > czy banki oceniajac zdolnosc kredytowa przyjmuja takie dziecko jak

    Tak. Jest po prostu rubryka "Ilośc osób w gospodarstwie domowym".

    Sprawdź np. tutaj:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=k_zdoln/zone=-1/sec
    tion=indy

    Z autopsji Ci powiem, że niestety, ale taki malutki obywatel potrafi
    pochłonąć znacznie więcej z budżetu domowego niż dorosła osoba. ;-)

    Pozdrawiam,

    -Janek-

  • 3. Data: 2006-11-13 13:08:07
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na poczatku przyszlego roku na swiat przyjdzie nasza coreczka, czy banki
    > oceniajac zdolnosc kredytowa przyjmuja takie dziecko jak dorosla osobe

    Będzie liczone jako osoba. A jak urodzą się pięcioraczki to prawdopodobnie
    nici z kredytu... ;)

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2006-11-13 16:36:46
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Będzie liczone jako osoba. A jak urodzą się pięcioraczki to prawdopodobnie
    > nici z kredytu... ;)

    Zawsze może wpisać "dzieci = 0"

    *

  • 5. Data: 2006-11-13 18:45:13
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Nov 2006 17:36:46 +0100, "*piotr'ek*"
    <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wklepał(-a):

    >Zawsze może wpisać "dzieci = 0"

    ... bo to nie dzieci, tylko skurczybyki. ;)

  • 6. Data: 2006-11-15 07:27:40
    Od: "Don Kichot" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 13 Nov 2006 17:36:46 +0100, "*piotr'ek*"
    > <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> wklepał(-a):

    > ... bo to nie dzieci, tylko skurczybyki. ;)

    z doświadczenia powiem, że właściwy przelicznik powinien być: 1 dziecko= 2>
    osoby :)
    pzdr