  • 1. Data: 2006-11-13 17:15:29
    Temat: kredyt studencki - problem
    Od: aea <a...@e...pl>

    Zalatwialem kredyt studencki preferencyjny, znalazlem
    poreczyciela(ciocie) Niestety dzisiaj okazalo sie ze zgody nie wyrazil
    wujek i nici z tego. Sprawa jest taka ze teoretycznie przysluguje mi
    poreczenie z Banku Gospodarstwa Krajowego, niestety w banku w ktorym
    planowalem zlozyc wniosek(Kredyt Bank) powiedziano mi, ze bez
    poreczyciela nie mam co u nich szukac. Czy istnieje jakas szansa, ze ten
    kredyt dostane( moze jakis inny bank chetniej zalatwia tylko poreczenie
    z BGK ?)
    Prosze bardzo o jakakolwiek wskazowke.

  • 2. Data: 2006-11-13 18:32:40
    Temat: Re: kredyt studencki - problem
    Od: "szastox" <s...@g...pl>

    Użytkownik "aea" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakas szansa, ze ten kredyt dostane( moze jakis inny bank chetniej zalatwia

    sugeruje sie pospieszyc, bo czas skladania wnioskow uplywa _zdaje_sie_ 15
    listopada.

    --
    szastox

  • 3. Data: 2006-11-13 21:39:26
    Od: "Kaczuch" <c...@w...pl>

    Dowiedz się w BGŻ. Kiedyś mieli najbardziej przystępne warunki.

  • 4. Data: 2006-11-14 11:11:59
    Od: aea <a...@e...pl>

    Kaczuch napisał(a):
    > Dowiedz się w BGŻ. Kiedyś mieli najbardziej przystępne warunki.

    niestety zapowiadalo sie calkiem calkiem ale pozniej Pani stwierdzila ze
    skoro mam rente to nie moge miec kredytu, bo musialbym pracowac ...
    to sie po prostu juz czlowiek nadziwic nie moze:
    kredyt dla biednych studentow, ktorzy jednak pracuja i maja bogatych
    rodzicow ale jednoczesnie ich dochod nie przekracza 1400 zl (chore!)