  • 1. Data: 2010-03-29 10:24:32
    Temat: getin obniżył TOP
    Od: "Ebolek" <j...@p...onet.pl>

    Jak w tytule. Już czas się pożegnać

    Waldek

  • 2. Data: 2010-03-29 10:36:17
    Temat: Re: getin obniżył TOP
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Ebolek wrote:
    > Jak w tytule. Już czas się pożegnać

    Dlaczego pożegnać skoro sam piszesz że obniżyli opłaty :P ?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2010-03-29 10:42:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marcin Lubojański <k...@o...pl> writes:

    > Dlaczego pożegnać skoro sam piszesz że obniżyli opłaty :P ?

    TOP, nie TOiP
    KJ

    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson

  • 4. Data: 2010-03-29 11:03:07
    Od: "Ebolek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > TOP, nie TOiP
    > KJ

    Obniżyli oprocentowanie na rachunku Getin TOP: Było 5,20% a jest 4,75%.
    Zauważyłem dzisiaj, ale nie jestem pewien kiedy obniżyli.
    Waldek

  • 5. Data: 2010-03-29 11:18:09
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > TOP, nie TOiP

    OK :D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 6. Data: 2010-03-29 13:29:28
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Ebolek" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Obniżyli oprocentowanie na rachunku Getin TOP: Było 5,20% a jest 4,75%.
    > Zauważyłem dzisiaj, ale nie jestem pewien kiedy obniżyli.

    Jest data na gorze, 22-03, standardowa oferta 4%, czyli juz nawet DB ma
    4.25% przy tych samych zasadach, czyli kapitalizacji miesiecznej.
    Oszczednosci w Getinie teraz tylko przez Open-lok. optymalna. Getin
    oddzialowy zostal juz chyba tylko dla emerytow. W przypadku walutowych EUR i
    USD oferte maja OK np. w porownaniu do Aliora i zeby zalozyc czy zmienic
    termin, niestety trzeba pofatygowac sie do oddzialu, bo przez net w Getinie
    dalej nie da sie nic zrobic z waluta.

  • 7. Data: 2010-03-29 13:48:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ebolek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w tytule. Już czas się pożegnać
    A jak wysoko do tej pory wisiała?
    A na jakiej wysokosci teraz wisi po obniżeniu?
    Musisz się schylac czy o co chodzi że chcesz sie żegnać?

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-03-30 09:24:39
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-29 15:48, kris wrote:

    > Użytkownik "Ebolek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jak wysoko do tej pory wisiała?
    > A na jakiej wysokosci teraz wisi po obniżeniu?
    > Musisz się schylac czy o co chodzi że chcesz sie żegnać?

    O kurczę...
    Myślałem, że to Eneuel :-)

    witrak()

  • 9. Data: 2010-03-31 17:49:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "witrak()" hosgn0$24f$...@n...news.neostrada.pl

    > Myślałem, że to Eneuel :-)

    Ja bym zapytał o to, czy Krzysztof uważa, że fundusze emerytalne w Getina mają sens.

    "Krzysztof" hoq9vp$1fg8$...@n...ipartners.pl

    > Oszczednosci w Getinie teraz tylko przez Open-lok. optymalna. Getin
    > oddzialowy zostal juz chyba tylko dla emerytow. W przypadku walutowych EUR i

    Albo bym zauważył, że emeryci mają zniżkę w Auchan, w Białymstoku -- 5% aż. :)
    To więcej, niż w bankach po rocznym oszczędzaniu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-03-31 19:51:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-03-31 19:49, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > aż. :)
    > To więcej, niż w bankach po rocznym oszczędzaniu.

    Mnie szło tylko o styl :-)

    Pozdr.

    witrak()