  • Data: 2011-09-13 05:28:41
    Temat: Zerwanie Rewolwera w GetinOnline
    Od: "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    W zeszłą sobote zerwałem lokate Rewolwer w Getinie (tą co można co 3 mies
    bez utraty odsetek zerwac) do dzis lokata ma status "Zrywana" na ich
    stronach nie mówiąc już, że nawet śladu na koncie docelowym nie ma ( a w
    momencie zrywania pisało, że mają na to 24h). Pytanie: ile Getin ma czasu na
    zerwanie lokaty i ile żeby przelać środki na konto docelowe? Jako, że nie
    jest to pierwsza "praktyka" tego banku mam zamiar podjąć jakieś środki typu
    reklamacja (bo wiem, ze najprawdopodobniej jeszcze sie przedłuży) i
    postraszyć odsetkami ustawowymi i czym tam jeszcze mogę. Jak sie te sprawy
    zalatwia i gdzie załatwić odpowiednią "reklame" getinonline.

    Pozdrawiam

    mm