  • 11. Data: 2010-05-10 17:59:28
    Temat: Re: Zeskanuj kciuk i wypłać pieniądze
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Maj, 19:03, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > A czy ja kurna musze o tym wiedziec obcinajac ci palec?

    to tak jakbys kradl karte wierzac, ze jest na niej zapisany PIN, ale
    zapomnialem, ze w PL profesjonalistow ze swieca trzeba szukac ;).

    MK

  • 12. Data: 2010-05-10 18:30:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:

    > to tak jakbys kradl karte wierzac, ze jest na niej zapisany PIN, ale
    > zapomnialem, ze w PL profesjonalistow ze swieca trzeba szukac ;).

    no wlasnie na tym polega problem.
    Profesjonalistow brak, a karte i reke i tak mozna stracic.

  • 13. Data: 2010-05-10 20:10:47
    Od: r...@m...com

    > Witam!

    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article603698/Zesk
    anuj_kciuk_i_wyplac_pienied
    ze.html

    > Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza bankomaty z
    > identyfikacją biometryczną, czyli wypłacające pieniądze po zeskanowaniu
    > palca właściciela konta. Pierwszy taki bankomat już działa w Warszawie. Do
    > końca roku ma być ich ok. 200

    No i to jest odpowiedż na ten wątek:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=87733901

    tylko czekać az sie upowszechni.

  • 14. Data: 2010-05-10 23:58:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" hs96vq$333$...@i...gazeta.pl

    > w razie czego karte mozna klientowi zabrać, a rękę trzeba będzie obciąć.
    > Nie wiem, czy to najlepsze rozwiązanie.

    Wolisz skanowanie dna oka? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-05-11 11:10:24
    Od: "Sir_Robak" <s...@o...pl>

    > Wolisz skanowanie dna oka? ;)

    LOL!

    Robert

  • 16. Data: 2010-05-11 15:57:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    witek napisał(a) w wiadomości: ...

    >A czy ja kurna musze o tym wiedziec obcinajac ci palec?

    Na filmach pewnie już było...
    Np. w "Demolition Man" http://www.imdb.com/title/tt0106697/ ("Człowiek
    demolka" w wersji polskiej) zamiast palca do identyfiakcji służyła siatkówka
    oka. Reszty można się domyśleć...
    Czemu, ach czemu bankomaty nie chcą sprawdzać jeszcze numeru buta,
    weryfikować fotografii dziadka z wojska i świadectwa szczepienia psa?

    Arek

  • 17. Data: 2010-05-11 16:32:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" hsbuju$jol$...@n...onet.pl

> [...]
    > Czemu, ach czemu bankomaty nie chcą sprawdzać jeszcze numeru buta,
    > weryfikować fotografii dziadka z wojska i świadectwa szczepienia psa?

    Bo nie każdy ma psa -- to proste!

    Mnie zastanawia coś innego -- po co komu te bankomaty, skoro (IMO)
    największym problemem jest nadmiar surowców wtórnych i raczej należy
    myśleć o wpłatomatach, nie o wYpłatomatach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-05-11 18:11:25
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Bo nie każdy ma psa -- to proste!

    To ma sobie kupić! Z chipem oczywiście... A kto nie będzie miał psa
    będzie podejrzany.
    Albo UE wyda dyrektywę, że ma mieć. Dla własnego dobra.

    >Mnie zastanawia coś innego -- po co komu te bankomaty, skoro (IMO)
    >największym problemem jest nadmiar surowców wtórnych i raczej należy
    >myśleć o wpłatomatach, nie o wYpłatomatach.

    Spkojnie, bankomaty bedą służyć do doładowywania kart pre-paid.
    Płatniczych - telefoniczne już mozna.
    Przy okazji zrobią kolejne zdjęcie i zdejmą odciski...

    Arek

  • 19. Data: 2010-05-11 18:15:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" hsc6fk$bcp$...@n...onet.pl

    > To ma sobie kupić! Z chipem oczywiście...

    Rozwinie się cwaniactwo... Ludzie dostaną dofinansowanie
    do psa z chipem -- kupią psa bez chipa albo chipa bez psa... ;)
    Przestępczość matrymonialna wzrośnie -- ci z chpiem bez psa
    będą żenili się z tymi, który mają psa bez chipa...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'