  • Data: 2009-10-30 08:31:40
    Temat: Zgadzam sie !
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ---Cytat---
    "Moją partią są ci, którzy myślą merytorycznie, a nie na zasadzie
    skierowania uwagi na plemienną walkę" - dodał Olechowski, pytany o
    możliwość powrotu do PO. Jak dodał, są etapy, które się w życiu zamyka.
    "Platforma w tej formie programowej - czyli partii, która kiedy coś cię
    dzieje w Polsce i jest podnoszony problem merytoryczny np. służb
    specjalnych - rusza na wojnę z innym ugrupowaniem, nie jest moją partią"
    - powiedział Olechowski.
    ---Koniec---

    Aż niepokojące, ale muszę się zgodzić z nominowanym na Gasikota. Cieszę
    się, że A. Olechowski zgadza się z moja diagnozą na temat "plemiennej"
    polityki klubu kibica Lechii Gdańsk.