    From: schliesky <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zgubiony dowód a BIK
    Date: Sat, 03 Oct 2009 22:52:45 +0200

    Zgubiłem dowód i myślę, że stało się to tak z półtora miesiąca temu, ale
    wcześniej nie zauważyłem jego braku. Zadzwoniłem do banku, zastrzegłem
    numer dokumentu i o dziwo wtedy przyszedł pocztą mój dowód, podobno
    wrzucony do skrzynki na poczcie. Poczta odesłała mi priorytetem.
    Zastanawiam się czy wycofać zastrzeżenie dowodu, ale trochę zastanawia
    mnie ten zbieg okoliczności, że zastrzegłem i od razu przyszedł dowód.
    Jak myślicie?

    I drugie pytanie - jak szybko banki wpisują do BIKu kredyty? Chcę
    sprawdzić czy przypadkiem nie nabrałem jakiś kredytów. Raport bezpłatny
    można brać jedynie co 6 miesięcy. Może to było tak, że ktoś od razu
    wrzucił dowód do skrzynki, a poczta dopiero po 1.5 miesiąca zauważyła?
    Może to nadmiar nieufności, ale przezorny zawsze ubezpieczony, więc
    sprawdzić BIK chyba warto.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail