    From: "D" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zlodziejskie praktyki w GE Money Bank - kredyt hipoteczny
    Date: 24 Mar 2008 11:24:53 +0100

    Witam,

    Mam w GE jeden z kredytow hipotecznych i jak na razie jest to najgorszy wybór
    jakiego dokonalem...
    Nieruchomosc byla kupiona w postepowaniu egzekucyjnym.
    W umowie z Bankiem były wskazane terminy dostarczenia kilku dokumentów. Z powodu
    przedłużającej się sprawy w sądzie spóźniłem się z dostarczeniem dokumentu do
    Banku. Poinformowałem ich dlaczego się spóźniam, napisałem również, że z powodu
    przedłużającego się postępowania kolejne dokumenty dostarczę w terminach
    późniejszych niż wskazane w umowie.
    Oni w międzyczasie przysłali mi kilka listów z upomnieniami i zapisem, że za
    wysłanie każdego z tych listów doliczają sobie 35zł do kredytu!!!
    W końcu przysłali mi aneks do umowy (bez uzgodnień ze mną), w którym zmienili
    termin dostarczenia pierwszego dokumentu. Pobrali za to 150 zł. Moim zdaniem
    powinny byc zmienione wszystkie punkty dotyczące terminów dostarczania kolejnych
    dokumentów (chyba, że chcą zmieniac każdy po kolei kolejnymi aneksami i obciążac
    mnie za każdym razem po 150 zł oraz 35 zł za listy upominające).
    To jeszcze nic!!! Jakiś czas po tym aneksie przysłali kolejny list upominający
    dotyczący tego, co juz zmienili aneksem i pobrali kolejne 35zł.
    Jesli chodzi o pobierane opłaty, to ich postępowanie jest zgodne z umową. Jest
    jednak niezgodne ze zdrowym rozsądkiem i dobrymi obyczajami.
    Pytanie do ekspertow:
    Czy mogę teraz odstąpic od umowy? Jak to zrobic? Nie chce miec z tym bankiem nic
    wspolnego.

    Pozdrawiam.