  • Data: 2011-01-03 20:31:39
    Temat: Złoty Bankier 2010
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie stronka
    http://www.zlotybankier.pl/lista-kategorii,3.html a na niej konkurs pod
    dumnie brzmiącym tytułem Złoty Bankier 2010 najlepsze produkty finansowe
    roku 2010

    Wg cytatu ze stronki
    "Chcemy, aby klienci z własnej perspektywy ocenili produkty i usługi
    finansowe z których korzystają, gdyż będzie to ocena najbardziej miarodajna.
    Dla każdego z użytkowników produktów finansowych "dobry bank" oznacza coś
    innego - mówi Joanna Kuzdak, Prezes Zarządu Bankier.pl. Naszym celem nie
    jest stworzenie wzoru idealnego banku, czy produktu finansowego. Chcemy
    zwrócić uwagę na indywidualne preferencje klientów oraz na te cechy
    produktów i usług, które mają dla nich największe znaczenie."

    No i chciałem z własnej perspektywy ocenić jeden z produktów i figa z
    makiem. W pozycji karty kredytowe Polbank-Era brak. Jest 13 kart w tym dość
    egzotyczna dla mnie "Karta kredytowa HSBC Advance" a tej która wg mnie jest
    akurat najlepsza na rynku nie ma. Może chodzi o to że kartę zaczęto wydawać
    przed 2010 rokiem, ale jeśli pamięć mnie nie myli to na listach w innych
    kategoriach są produkty sprzedawane przed 2010
    Zero informacji na temat zasad nominacji , zero informacji dlaczego wybrane
    produkty zostały nominowane /kasa?/
    Jedyne co brzmi konkretnie to regulamin konkursu.
    eh

    pozd
    as