  • 1. Data: 2011-01-03 20:31:39
    Temat: Złoty Bankier 2010
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    Jest sobie stronka
    http://www.zlotybankier.pl/lista-kategorii,3.html a na niej konkurs pod
    dumnie brzmiącym tytułem Złoty Bankier 2010 najlepsze produkty finansowe
    roku 2010

    Wg cytatu ze stronki
    "Chcemy, aby klienci z własnej perspektywy ocenili produkty i usługi
    finansowe z których korzystają, gdyż będzie to ocena najbardziej miarodajna.
    Dla każdego z użytkowników produktów finansowych "dobry bank" oznacza coś
    innego - mówi Joanna Kuzdak, Prezes Zarządu Bankier.pl. Naszym celem nie
    jest stworzenie wzoru idealnego banku, czy produktu finansowego. Chcemy
    zwrócić uwagę na indywidualne preferencje klientów oraz na te cechy
    produktów i usług, które mają dla nich największe znaczenie."

    No i chciałem z własnej perspektywy ocenić jeden z produktów i figa z
    makiem. W pozycji karty kredytowe Polbank-Era brak. Jest 13 kart w tym dość
    egzotyczna dla mnie "Karta kredytowa HSBC Advance" a tej która wg mnie jest
    akurat najlepsza na rynku nie ma. Może chodzi o to że kartę zaczęto wydawać
    przed 2010 rokiem, ale jeśli pamięć mnie nie myli to na listach w innych
    kategoriach są produkty sprzedawane przed 2010
    Zero informacji na temat zasad nominacji , zero informacji dlaczego wybrane
    produkty zostały nominowane /kasa?/
    Jedyne co brzmi konkretnie to regulamin konkursu.
    eh

    pozd
    as

  • 2. Data: 2011-01-03 20:50:33
    Temat: Re: Złoty Bankier 2010
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Adam S." <d...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > makiem. W pozycji karty kredytowe Polbank-Era brak. Jest 13 kart w tym
    > dość egzotyczna dla mnie "Karta kredytowa HSBC Advance" a tej która wg

    Jest tam gdziekolwiek multibank?
    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 3. Data: 2011-01-03 21:20:29
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Jest tam gdziekolwiek multibank?
    > KJ

    Jest , naliczyłem w 4 kategoriach.
    as

  • 4. Data: 2011-02-08 16:43:16
    Od: "blackops" <blackops@WYTNIJ_TOscrapsofreality.net>

    Hmm, propozycje produktów finansowych były wysuwane przez same banki - jeśli nie
    znalazła się tam Polbankowa karta, to należy mieć żal jedynie do... Polbanku.

    A każdy bank mógł startować jedynie w 3 kategoriach + innowacja. Widać Polbank
    wystrzelał się gdzie indziej