    From: "Monika Wieczorek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zmarł mi mąż ma(miał) w banku ponad 30 000 zł.
    Date: Tue, 18 May 2004 16:34:36 +0000 (UTC)

    Wykonałam formalnosci pogrzebowe i co teraz z bankiem?
    W jaki sposób mozna najszybciej odzyskać pieniądze
    gdy jest następująca sytuacja prawna?
    Na koncie na te pieniądze mam dokument taki.....
    ["Dyspozycja wkładcy na wypadek śmierci"
    Dalej......
    przeznaczam na wypadek mojej smierci następującym osobom.....żona 50 % z tym
    że (tylko jest na żone ta dyspozycja
    na żone zmarłego męża) czyli na mnie na jedną osobe tylko]
    Jestem przekonana że
    to nie jest upowaznienie (ta dyspozycja)ten dokument jak rozumiem.

    Gdy orzymałam akt zgonu,
    mogłam pójść do banku i poszłam by wypłacić narazie 50%.
    Ale chociaż....
    miałam (Akt zgonu męża,dokument o nazwie Dyspozycja wkładcy na wypadek
    smierci oraz swój dowód osobisty)
    to pomimo tego, w okienku w banku w którym mąż mój wpłacił pieniądze....to
    ja chciałam oczywiście je wypłacić jednak odmówiono mi mówiąc
    że......................Muszę się udać do Urzędu Ukarbowego
    po zgodę Urzedu Skarbowego

    1.Pierwsze pytanie brzmi co to za rodzaj zgody w Urzędzie
    Skarbowym trzeba uzyskać i dlaczego taka zgoda podobno
    musi być przecież pierwsze piecdziesiąt procent powinni mi wypłacić od razu
    takie mam zdanie.
    2.Drugie pytanie brzmi....
    W jaki sposób odzyskać jak najszybciej całą kwote czyli
    pierwsze 50% i drugie 50% procent podobno w kwesti drugiego piecdziesiąt
    procent musi się odbyć postępowanie
    jakieś "postępowanie spadkowe" co to jest posepowanie spadkowe tak
    dokładniej ujmująć? co to za procedura prawna i czy jest droga ? jak
    czasochłonna?