    From: f...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zmiana KK BPH na Pekao
    Date: 9 Feb 2008 07:50:54 +0100

    Mam pytanie do bylych klientow BPH, ktorych dotknela juz ta 'wymuszona' zmiana
    kart kredytowych.

    Czy po przejsciu na karty Pekao S.A. wszystkie funkcjonalnosci KK BPH zostaly
    zachowane? W szczegolnosci chodzi mi o mozliwosc wykonywania przelewow z karty
    za posrednictwem systemu bankowosci elektronicznej? Chyba Pekao nie
    udostepnial takiej mozliwosci dla swoich oryginalnych kart?

    Czy okresy rozliczeniowe nie ulegly zmianie? Czy przy zamianie karty bank np.
    nie weryfikuje (podwyzsza) limitu KK?

    Pozdrawiam,

    F.