  • 11. Data: 2016-04-29 13:10:30
    Temat: Re: Zmiana PINu kredytówki Citi...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > : Pytanie było zapewne o to, jak zmienić przez ST
    > Nie masz postu inicjującego wątek -- rozumiem Cię.

    Hmm, a ja nie rozumiem komentarza (chyba że należy brać poprawkę na to, że post
    został wysłany o 2:22) - post inicjujący wątek brzmiał ni mniej nie więcej, tylko:

    więc może ja go niepotrzebnie sobie rozbudowałem ?
    Ale odpowiedzi typu "w bankomacie" czy "przez infolinię" (choć ta druga jest
    oczywista, gdyż w ten sposób ustala się PIN po raz pierwszy) uważałem za zbyt
    oczywiste - choć akurat dla "w bankomacie" nie ma żadnej opłaty wyszczególnionej w
    TOiP, więc należy domniemywać bezpłatność - choć oczywiście jest jeszcze opcja, że w
    bankomacie tego zrobić się nie da - czy to w innym niż w citi czy też nawet w
    citkowym (tych w PL wg karty.pl jest 87, także opcja i tak nieco anegdotyczna).

    Dlaczego jednak nie podzieliłeś się z nami rewelacjami, jakie zdradziła Ci infolinia
    ? Czy też były zbyt banalne - "przełączę Pana do automatycznego bankiera" ?
    Hmm, zastanawiam się, czy nie skasują za to 6zł (chyba że i tak Cię co miesiąc na
    tyle kasują za "obsługę KK przez konsultanta") - bo w "automatycznym bankierze" można
    PIN zmienić samemu, bez wywoływania czynnika białkowego - ale jak się już go wywoła w
    tym celu to wejść można w sferę usług płatnych.

    @Marek Kowalczyk: to z "moimi skrótami" też działa - ale ja pewnie na to bym nie
    wpadł, bo "zmiana PIN do bankomatu" to o te dwa ostatnie słowa za dużo.
    A masz może też debetówkę w citku ? Ciekawy jestem, czy gdy ma się więcej niż jedną
    kartę, to na tym ekranie jest wybór ?
    Ale piękne jest to, że do zmiany PINu do debetówki też można się dostać jedynie przez
    "raty komfort", które przecież dla debetówki nie działają - ale to miłe, że i tak są
    w menu...

  • 12. Data: 2016-04-29 16:49:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 1...@g...co

    : choć akurat dla "w bankomacie"

    Znajdujesz czyjąś kartę -- zmieniasz PIN.

    : Dlaczego jednak nie podzieliłeś się z nami rewelacjami,

    Bo inna osoba wyręczyła mnie:

    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_