    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zmiana daty rozliczenia KK Alior czyli klonowanie ;)
    Date: Mon, 7 Sep 2009 13:10:25 +0000 (UTC)

    Moja jedyna kk w Aliorze miała trochę niepasujący mi domyślny dzień
    rozliczenia. Aby być zupełnie na bieżąco, ze swoimi finansami, korzystam
    z kk tak, iż spłacam ją zaraz po wygenerowaniu się wyciągu, no i chciałem
    to zgrać z otrzymywaniem wynagrodzenia. Trochę trwało załatwianie, ale w
    końcu procedura została odpalona, dosłownie odpalona, bo bankierka
    poinformowała mnie, że zostanie zmieniony rachunek dla kk. Nie za bardzo
    wnikałem, bo kiedyś w citi zrobiłem to jednym telefonem i myślałem, że
    też jakoś tak będzie, a tu jakież było moje zdziwienie, jak się okazało,
    że po prostu zamknięto mi kk i wydano zupełnie nową z innym numerem i NRB
    z nim powiązanym. Akurat tak się złożyło, że dobiłem prawie do limitu kk
    (nie jest jakiś wielki, zaledwie kilka k pln) i karta została zamknięta i
    dostałem nową z takim samym limitem i znowu mogę w pełni korzystać z
    przyznanego mi limitu. Na pierwszej kk wygenerował się w końcu wyciąg i
    teraz mam już termin spłaty etc.
    Można powiedzieć, że mam dwie kk i limit x2 ;)
    Acha żeby nie było tak wesoło, to podczas operacji zmiany limitu oberwało
    się niestety debetówce, która także została zamknięta i przyszła nowa.
    Dlaczego? Zielonego pojęcia nie mam i na pewno się nie prosiłem. No ale
    gdzie drwa rąbią tam wióry lecą ;)
    Na szybko co przychodzi do głowy, to jak ktoś ma kk z bezpłatnymi
    przelewami, to na początku okresu robi przelew, uruchamia procedurę
    zmiany dnia okresu rozliczeniowego, przez kilka dni czeka na nową kk, po
    czy cieszy się swoim limitem a drugi, w zasadzie pierwszy limit,
    procentuje na koncie w z lokatą ON, albo w jakimś innym EB czy tam
    Polbanku - taki mały prototyp zarobkowania na kk ;)

    PS Ciekawe czy nie ma jakiejś "oszybki" i zamkniętą kartą można płacić w
    sieci, chyba sprawdzę z wieczora ;)

    Xenocide