  • 1. Data: 2002-01-16 08:44:45
    Temat: Zmiany na gorsze
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam, chciałem zapytać czy to tylko w moim banku tak potraktowali klientów i
    mnie czy też jest paru szczęśliwców - posiadaczy kont.
    Mianowicie:
    wzrost o 50% opłaty za konto ROR / na miesiąc,
    prowizja 0,1% (nie mniej niż 3 zł)od kwoty przyznanego salda debetowego /na
    miesiac,
    wypłata gotówki z okienka banku z własnego RORu - 4 zł,
    Nie wiem ile wzrosły opłaty za zlecenia stałe.
    Czyli płacąc miesięcznie w 2001 roku 6 zł (w tym 3 zlecenia stałe) od stycznia
    2002 BPH+PBK mam miesięcznie do zapłaty minimum 20 zł
    Nieźle wychodzą im połączenia banków, ciekaw jestem czy podążą drogą byłego
    handlobanku.
    Karol

  • 2. Data: 2002-01-16 22:27:28
    Temat: Re: Zmiany na gorsze
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Od 14.01.2002 jest nowa TOiP w BPH PBK. Za zlecenia stałe nie ma opłaty.
    Według mnie wystraszyli się tego co narobili w taryfą z 01.01.2002 - pewnie
    nie nadążali z zamykaniem rachunków.

    Bogdan