eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiany w regulaminie konta Inteligo › Zmiany w regulaminie konta Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.g
    azeta.pl!www.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Dominiak" <m...@g...WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zmiany w regulaminie konta Inteligo
    Date: Thu, 9 Oct 2003 16:45:15 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 52
    Message-ID: <bm43ar$qj9$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.47.129
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1065717915 27241 172.20.26.241 (9 Oct 2003 16:45:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Oct 2003 16:45:15 +0000 (UTC)
    X-User: marcin.dominiak
    X-Remote-IP: 80.51.47.129
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:263081
    [ ukryj nagłówki ]

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=214

    09.10.2003
    W związku z wejściem w życie ustawy o elektronicznych instrumentach
    płatniczych od 12 października wprowadzamy niewielkie zmiany w funkcjonowaniu
    kont Inteligo.


    Nowa ustawa o ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych zakłada
    zwiększenie ochrony posiadaczy kart.

    Zgodnie z § 71 ust. 2 obowiązującego regulaminu, nowy zacznie obowiązywać po
    14 dniach od daty doręczenia regulaminu. Jeżeli podałeś nam adres e-mail
    informacja o zmianie regulaminu zostanie przesłana do Ciebie drogą
    elektroniczną, jeśli nie podałeś adresu e-mail nowy regulamin otrzymasz pocztą
    tradycyjną na podany przez Ciebie adres korespondencyjny.

    Do najważniejszych zmian w funkcjonowaniu kont Inteligo należą:



    Zmiana procedur reklamacyjnych: od momentu wejścia w z życie nowego regulaminu
    podczas składania reklamacji dotyczącej transakcji kartowych, dokonanych przy
    użyciu utraconej karty, których wartość przewyższa równowartość kwoty 150
    euro, zobowiązany jesteś przedstawić: 1) zaświadczenie z policji dokumentujące
    zgłoszenie faktu utraty karty i dokonania nieuprawnionej transakcji
    obciążającej rachunek Klienta oraz 2) szczegółowy opis okoliczności utraty
    karty wraz z oświadczeniem posiadacza karty wskazującym, które transakcje
    dokonane zostały przez osobę nieuprawnioną.


    Zmiana zasad uznawania reklamacji kartowych: od 12 października 2003 r., jeśli
    jesteś posiadaczem karty odpowiadasz za nieuprawnione transakcje kartą,
    dokonane przed jej zastrzeżeniem, tylko do równowartości w złotych, kwoty 150
    euro. Do tej pory, Twoja odpowiedzialność dotyczyła wszystkich transakcji
    wykonanych utraconą kartą, do chwili jej zastrzeżenia. Ograniczenie to nie
    dotyczy operacji, do których doszło z Twojej winy, a w szczególności, gdy nie
    dopełnił on obowiązków określonych w § 42 ust.3 i ust.4 "Ogólnych warunków",
    czyli np.: nienależycie przechowywał kartę, PIN karty lub przechowywał je razem.


    Tabela opłat i prowizji: do Tabeli dodane zostały pozycje związane z opłatami
    za dostarczenie kolejnej Umowy Konta Inteligo pocztą lub przesyłką kurierską
    oraz za obsługę debetu na koncie Inteligo.

    -----------------------------------
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1